رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان گفت: در سطح شهرستان گرگان پنج دستگاه دوربین کنترل سرعت هوشمند وجود دارد.

وجود 5 دوربین کنترل سرعت هوشمند در گرگان

به گزارش گلستان24؛ ایوب شرافتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در راستای ایمن رانندگی کردن رانندگان پنج دوربین کنترل سرعت هوشمند در سطح شهرستان گرگان نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند، تصریح کرد: دو دستگاه دوربین کنترل سرعت هوشمند در محور ناهارخوران شهرستان گرگان نصب شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان با بیان اینکه نصب دوربین‌های کنترل هوشمند برای برقراری ترافیک آرام و روان است، ابراز کرد: یک دستگاه از ورودی به سمت غربی و یک دستگاه ورودی از سمت شرق و یک دستگاه دوربین کنترل سرعت هوشمند از سمت شهرستان آق‌قلا به سمت شهرستان گرگان نصب شده است.

شرافتی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات ترافیکی به دلیل سرعت غیرمجاز اتفاق می‌افتد، اذعان کرد: با توجه به نصب دوربین‌های کنترل سرعت هوشمند تخلفات رانندگان رصد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان با تاکید بر اینکه رانندگان باید به حقوق یکدیگر احترام بگذارند، خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان گرگان تعداد پنج دوربین هوشمند کنترل سرعت نصب شده است که ممکن است رانندگان متوجه دوربین‌ها نشوند ولی توصیه می‌کنیم که رانندگان تخلفات رانندگی خودشان را استعلام بگیرند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار