جاده ای که هر لحظه بوی مرگ می دهد؛

دختر جوانی که تصادف شدید روز 24 فروردین در جاده کمربندی تازه ساخت و غیر ایمن روستای امیرآباد به سرخنکلا به کما رفته بود متاسفانه علیرغم تلاش پزشکان روز گذشته در بیمارستان 5 آذر گرگان درگذشت.

دختر جوانی که قربانی بی‎توجهی مسئولین شد

به گزارش گلستان24؛حوالی ساعت 18 روز 24 فروردین در جاده کمربندی تازه ساخت و غیرایمن روستای امیرآباد به سرخنکلا یک دستگاه پراید با سه سرنشین دختر به گارد روی پل رودخانه برخورد و هر سه مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از سرنشینان به دلیل برخورد آهن گارد به سرش به کما رفته بود، پس گذشت قریب به 13 روز و علیرغم تلاش پزشکان، روز گذشته در بیمارستان 5 آذر گرگان درگذشت.

دختر جوانی که قربانی بی‎توجهی مسئولین شد

متاسفانه از زمان ساخت این جاده کمربندی که سال ها به طول انجامید و در ایام ساخت آن هم مشکلات و خطرات بسیاری را برای مردم این منطقه به وجود آورد، هم اکنون بیش از به یک سال است که به صورت ناتمام و خطرساز رها شده است و هیچ گونه علائم راهنمایی در کنار آن دیده نمی شود، عدم حضور مستمر پلیس راهنمایی و رانندگی در این جاده به رانندگان متخلف اجازه هرگونه تخلف را می دهد، گارد وسط و دور برگردان ها و زیرگذرهای آن به طور کامل ساخته نشده است و ممکن است هر روز و هر ساعت حادثه ای را رقم بزند و در برخی موارد جان مردم این منطقه را بگیرد که جا دارد مسئولین قبل وقوع حادثه دلخراش دیگری، چاره ای برای اتمام و ایمن سازی این جاده مرگ انجام دهند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار