استاندار گلستان:

استاندار گلستان با اشاره به تشکیل فراکسیون استانداران شمالی برای حل معضلات و مشکلات مشترک در موضوعات مختلف اعم از پسماند، جنگل و ...، گفت: با ایجاد همدلی می‌توانیم برخی مسائل را در سطح محلی حل کنیم.

دولت به شمال کشور توجه کند

به گزارش گلستان24؛سیدمناف هاشمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: سه استان شمالی متعلق به‌کل کشور است و تنها مختص مردم استان‌های شمالی نیست.

وی به معضلات و مشکلاتی که در موضوعات مختلف اعم از پسماند، جنگل و ... دامن‌گیر برخی استان‌های شمالی شده اشاره کرد و گفت: در اعیاد و مناسبت‌ها شاهد حضور جمع کثیری از مردم در این استان‌ها هستیم که این مهم نشان می‌دهد دولت و حاکمیت باید تصمیم‌های ویژه‌ای برای سه استان شمالی به‌عنوان زیباترین نقاط جمهوری اسلامی ایران بگیرد.

استاندار گلستان اضافه کرد: با ایجاد همدلی می‌توانیم برخی مسائل را در سطح محلی حل کنیم، طبیعی است با اطلاعاتی که از کارگروه‌های تشکیل‌شده به جلسات استانداران منتقل می‌شود، می‌توان مشکلات حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن و تجارت را حل کرد و اقتصاد این استان‌ها را رونق دهیم.

هاشمی با بیان اینکه استان‌های شمالی در مباحث گردشگری، مشکلات حوزه جنگل و آتش‌سوزی‌ها، استفاده از ظرفیت دریا و ... با یکدیگر اشتراک دارند و می‌توانند برخی مسائل را در سطح ملی پیگیری کنند، افزود: سه استاندار استان‌های شمالی می‌توانیم مسائل کلان را به‌اتفاق یکدیگر و با هماهنگی سایر نمایندگان مجلس از هیئت دولت و مجلس پیگیری کنیم تا علاوه‌بر بهبود وضعیت مردم این سه استان، کل کشور از منفعت آن برخوردار شوند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار