سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از عضویت یک هزار و ۶۰۰ بهره بردار در باشگاه کشاورزان استان خبرداد.

عضویت ۱۶۰۰ بهره بردار در باشگاه کشاورزان گلستان

به گزارش گلستان24؛حبیب الله حسام، سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه کشاورزان از سال 94 راه اندازی شد تا زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به کشاورزان فراهم شود. این باشگاه تلاش می کند تا دسترسی کشاورزان به نهاده سهل، به موقع و با قیمت مناسب در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

 

وی افزود: آموزش حضوری و برگزاری جلسات با کشاورزان برای افزایش و به روز رسانی اطلاعات آنان، شرکت کارشناسان در جلسه کمیته هواشناسی کشاورزی و اطلاع رسانی گزارشات به کشاورزان، ارائه مشاوره تخصصی به کشاورزان به صورت حضوری و غیرحضوری، ثبت سفارش نهاده های کشاورزی و فراهم کردن شرایط خرید الکترونیکی نهاده ها بخشی از فعالیت هایی است که در این باشگاه انجام می شود.

 

حسام با اشاره به سن بالای بهره برداران بخش کشاورزی در استان، بیان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 600 کشاورز عضو این باشگاه شده اند و بنا به درخواست آنان برای 70 نفر مارت عضویت صادر شده است.

 

وی در ادامه به تأمین نهاده های موردنیاز کشاورزان برای کشت بهاره در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 13 هزار تن انواع کود در انبارها و کارگزاری های استان ذخیره سازی شده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

 

حسام یادآور شد: سال گذشته برنامه ابلاغی به استان تأمین و توزیع 127 هزارتن انواع کود بود که استان موفق به تأمین 142 هزار تن شد و در نهایت نیز 130 هزار تن کود بین کشاورزان توزیع شده است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار