معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: امسال در استان گلستان بیش از ۲۲ هزار شغل ایجاد خواهد شد.

ایجاد بیش از ۲۲ هزار شغل در استان

به گزارش گلستان24؛محمود ربیعی شامگاه جمعه در مراسم افتتاح کارخانه تولید کودآلی در شهرک صنعتی آق‌قلا اظهار داشت: با توجه به بسترهای فراهم شده در استان گلستان از سال گذشته و امسال برنامه‌ریزی برای ایجاد بیش از 22 هزار شغل را داریم.

وی تاکید کرد: ایجاد 22 هزار شغل میزان بزرگی برای سال 97 است اما با توجه به زیر ساخت‌های ایجاد شده در استان گلستان امیدواریم این پیش‌بینی تحقق پیدا کند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: پارسال در استان گلستان پیش‌بینی شده بود که 19 هزار و 400 شغل ایجاد شود که با حمایت همه دستگاه‌های این تعداد به بیش از 21 هزار و 180 نفر رسید و توانستیم 109 درصد تحقق ایجاد شغل داشته باشیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: در سال 97 کارها و برنامه‌ریزی لازم شده و با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده به دنبال ایجاد اشتغال بیشتر در استان گلستان باشیم.

وی افزود: با توجه به شعار امسال که حمایت از کالای داخلی است، به دنبال حمایت از تولید داخلی و فروش کالاهای داخلی هستیم و برای تحقق هر چه بیشتر این شعار، حمایت از شغل های خرد را در برنامه داریم.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: ما ظرفیت ایجاد اشتغال در استان را داریم و ایجاد 22 هزار شغل را در سال 97 در برنامه داریم، هر چند میزان بزرگی است اما ما توانمندی ایجاد آن را داریم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار