مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: امسال ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی کشور تسهیلات در نظر گرفته شده است.

۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال روستایی اختصاص یافت

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ اصغر نورالله‌زاده شامگاه جمعه در مراسم افتتاح کارخانه تولید کودآلی در شهرک صنعتی آق‌قلا اظهار داشت: امسال برای رونق کسب و کارهای خرد و روستایی در کشور بیش از 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: در سال 96 صندوق کارآفرینی امید کشور، یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش کسب و کارهای خرد در اختیار متقاضیان قرارداد و بیش از 84 هزار طرح در کشور ایجاد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور تصریح کرد: امسال با اولویت طرح‌های روستایی و برای توسعه این بخش 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است و اولویت اصلی ما توسعه روستاها است.

نورالله‌زاده اظهار داشت: این تسهیلات در بخش صنعتی و تولید کارگاه‌های صنعتی کوچک پرداخت می‌شود و در این بخش حدود 46 درصد تسهیلات اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و اعتبارات با توجه به ضریب و توانمندی‌های هر استان به آنها تعلق می‌گیرد و استان گلستان هم توانمندی‌های خاصی دارد که با توجه به این توانمندی تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان هم در این مراسم گفت: در سال 96، بیش از 48 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که 875 نفر در آن مشغول به کار شدند.

حسن پهلوری افزود: این تسهیلات در جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک و ایجاد اشتغال با محوریت حمایت از مناطق محروم اعطاء شد.

وی تصریح کرد: در سال 97 هم اعتباراتی در نظر گرفته شده و در مرحله نخست بیش از 13.5 میلیارد ریال پرداخت شد و با توجه به ظرفیت‌ها و کسب و کارهای موجود به دنبال رونق گردشگری، کشاورزی در استان هستیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان تاکید کرد: ظرفیت استان گلستان در بخش کشاورزی هم می‌تواند بخشی از تسهیلات را به این بخش اختصاص دهد و در این بخش هم برای ماشین‌آلات کشاورزی تسهیلات اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار