معاون فرماندار گنبدکاووس:

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان برای پیشبرد اهداف کشور، گفت: هرگاه به جوانان اعتماد کردیم موفق شدیم.

دولت مصمم به حضور جوانان در مسندهای مدیریتی است

به گزارش گلستان24؛ فرهاد شیبک صبح امروز در دیدار با جوانان و فرهیختگان شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به ایام فرخنده ماه شعبان به ویژه میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، اظهار کرد: از همه جوانان فرهیخته و نخبه‌ای که امروز دعوت ما را پذیرفته و در این نشست حاضر شده‌اند صمیمانه تشکر می‌کنم و معتقد هستم این حضور نشانه دلسوزی برای آینده این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در جلسه اخیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گنبدکاووس که به ریاست فرماندار ویژه شهرستان برگزار شد ایشان به عدم حضور جوانان در این ستاد انتقاد کردند، افزود: بنا به پیشنهاد فرماندار ویژه شهرستان، اعضای جلسه بندی را مبنی بر حضور تعدادی از جوانان نخبه شهرستان در عرصه‌های مختلف را در این ستاد تصویب کردند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری‌ها در حوزه جوانان باید متناسب با نیاز و سلیقه جوانان باشد، خاطرنشان کرد: بنده و همکارانم در مجموعه فرمانداری شهرستان گنبدکاووس همواره علاقه خاصی به حضور جوانان در جلسات و بهره بردن از نظرات بسیار خوب و ایده‌پردازانه آنها داریم.

شیبک با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس یک جمعیت جوان حدود ۱۲۰ هزار نفری دارد، ادامه داد: گنبدکاووس فقط تعداد ۱۷ هزار دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ۹ گانه خود دارد که این تعداد یک جمعیت بسیار زیاد و البته با توانمندی و پتانسیل‌های عظیم و بی‌بدیل هستند.

وی با بیان اینکه حضور برخی از جوانان نخبه و فرهیخته در دستگاه‌های اجرایی و ادارات موجب پویایی و پیشرفت محسوس این ادارات شده است، تصریح کرد: ما هر زمانی که به جوانان اعتماد کردیم و از ظرفیت بی‌نظیر آنها در امور استفاده کردیم توانسته‌ایم به موفقیت‌های بسیار بزرگی برسیم.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید اعتقاد خاصی به حضور جوانان در صحنه‌های مدیریتی دارد، گفت: دستور رئیس جمهور، استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس استفاده از جوانان در مسندهای مدیریتی و تصمیم‌گیری است و ما نیز در حال بررسی و معرفی این جوانان شایسته برای تصدی مسوولیت‌ها هستیم.

شیبک بر لزوم حضور جوانان در صحنه‌های مختلف و تعامل و همکاری با مدیران و مسوولان تاکید کرد و افزود: ما در دستگاه‌های اجرایی به شدت نیازمند به همفکری شما جوانان برای اداره امور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستیم و به این موضوع به طور حقیقی ایمان و اعتقاد داریم.

گفتنی است در ادامه این جلسات تعدادی از جوانان حاضر در جلسه به نمایندگی از سایر حضار ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون وضعیت جوانان در سطح شهرستان گنبدکاووس پیرامون چگونگی برگزاری مراسمات روز بزرگداشت جوان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار