معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:‌ یکی از دلایلی که با وجود دستور رئیس جمهور و سیدمناف هاشمی استاندار گلستان، هنوز کمتر از 10 درصد پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان و جوانان قرار ندارد این است که در انتصاب بانوان معمولا با مقاومت‌هایی مواجه می‌شویم البته خود بانوان نیز در این حوزه خیلی مطالبه‌گر نبوده‌اند.

معمولا در انتصاب بانوان با مقاومت‌هایی مواجه می‌شویم

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان گلستان، با بیان ظرفیت‌های بی‌شمار بانوان و جوانان، از آنها خواست برای احراز پست‌های مدیریتی مطالبه‌گر باشند.

وی اظهار کرد: یکی از دلایلی که با وجود دستور رئیس جمهور و سیدمناف هاشمی استاندار گلستان، هنوز کمتر از 10 درصد پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان و جوانان قرار ندارد این است که در انتصاب بانوان معمولا با مقاومت‌هایی مواجه می‌شویم البته خود بانوان نیز در این حوزه خیلی مطالبه‌گر نبوده‌اند.

طهماسبی با بیان اینکه بگذاریم جوانان و بانوان به آنچه استحقاقش را دارند برسند، تصریح کرد: اگر امروز از پتانسیل بالا و ظرفیت جوانان و بانوان در رده‌های مدیریتی استفاده نکنیم، فردا دیر است.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان گلستان مسئولیت‌پذیری و دقت را دو شاخصه مدیریت بانوان عنوان کرد و افزود: امیدوارم با تغییر برخی نگاه‌ها، استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان در استان گلستان به یک فرهنگ، باور و اعتقاد تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برخی به بهانه اینکه دولت را تضعیف کنند دائما در بوق و کرنا می‌کنند که هیچ‌کاری صورت نمی‌گیرد.

طهماسبی ادامه داد: باید به این عزیزان بگوییم که اگر انتقاد جنبه تخریب داشته باشد، پایه‌های نظام را سست خواهد کرد.

وی بیان کرد: هر اعتراضی نشأت گرفته از یک نارسایی در سیستم کشور است و ما به عنوان متولیان امر مسوول هستیم تا ریشه این اعتراضات را پیگیری و آسیب‌شناسی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل منافع مردم و حل مشکلات جامعه وظیفه داریم و باید از درد مردم با خبر باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار