معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: سالانه ۲۵ هزار نیرو برای آموزش وپرورش کشور در دانشگاه فرهنگیان تربیت می‌شوند.

تربیت سالانه ۲۵ هزار نیرو در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش گلستان24؛ حبیب صفرزاده شامگاه سه شنبه در جشن 65 سالگی مرکز تربیت معلم در استان گلستان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان در برنامه جدید متعهد شده هر ساله 25 هزار نیرو را تربیت و تحویل آموزش وپرورش کند.

وی تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان با این عنوان 5 سال فعالیت می‌کند اما باعنوان تربیت معلم بیش از 65 سال فعالیت می‌کند که براساس اسناد بالادست باید تربیت دانشجو معلمان را برعهده داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: دربرنامه جدید وظیفه تامین 25 هزار نیرو در دستور کار قرار داده که بتوانیم نیروهای مورد نظر را آموزش دهیم.

وی اظهار داشت: در گرگان 2 مرکز پردیس برادران و خواهران و یک مرکز آموزش عالی در گنبدکاووس در استان گلستان به تربیت دانشجویان می‌پردازد و براساس منویات مقام معظم رهبری افق موفقی را در این دانشگاه در نظر داریم.

صفرزاده تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان با تربیت نیروهای متخصص به دنبال نمایش جلوه‌های فاخر است وعلاوه بر دانشجویانی که از طریق کنکور جذب می‌کند از طریق ماده 28 هم دانشجو می‌پذیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: افرادی که به صورت پیمانی در آموزش وپرورش جذب شده‌اند به مدت یک‌سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش می‌بینند تا افراد متخصص وارد مدارس شوند که دوره‌های مهارتی را به خوبی فراگرفته‌اند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار