اعتراض نمایندگان آژانس‎های گرگان در صحن شورا

نمایندگان آژانس در گرگان اعتقاد دارند فعالیت اسنپ در این شهر فاقد مجوز شهرداری است و شورای اسلامی شهر گرگان به این موضوع توجهی ندارد.

فعالیت اسنپ در گرگان فاقد مجوز شهرداری است

به گزارش گلستان24؛موضوع اسنپ و خدمات اینترنتی خودرو در شهر گرگان موضوعی بود که نمایندگان آژانس‌ها را به صحن شست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسامی شهر گرگان کشاند.

نمایندگان آژانس‌ها در استان گلستان اعتقاد داشتند که فعالیت اسنپ در گرگان فاقد مجوز شهرداری است و شورای اسلامی شهر گرگان به این موضوع توجهی ندارد.

ناصر دامی‌آذر تاکید کرد‌:‌ در مورد فعالیت خدمات مسافربری اینترنتی طرحی به صحن شورای شهر گرگان ارائه کردیم ولی متاسفانه به جز یکی از اعضای شورای شهر گرگان توجهی به این نامه نشد.

وی تصریح کرد: بازنشسته هستم و نیازی به حقوق آژانس ندارم ولی فعالیت باربری اینترنتی اشتغال رانندگان آژانس را در گرگان به خطر می‌اندازد.

این نماینده آژانس‎های شهر گرگان تاکید کرد :‌ اجازه می‌دهیم رانندگان آژانس مانند شهرهای تهران و کرمان تجمع و اعتراض کنند ولی متأسفانه بخشنامه وزارت کشور و امور شهرداری‎ها در گرگان رعایت نشده است.

دامی آذر یادآور شد :‌ هر شرکت و فردی که بخواهد فعالیت مسافربری درگرگان داشته باشد باید از شهرداری مجوز دریافت کند.

وی افزود :‌ شاهد آن هستیم که رانندگان ما پس از پیاده کردن مسافر سرویس اینترنتی استفاده می‌کنند و در حقیقت این شرکت‌های اینترنتی حمل مسافر رانندگانی که ما ساماندهی کردیم را می‌دزدند.

نماینده آژانس‎های شهر گرگان گفت: اشتغال ۱۴۰ آژانس و بیش از 2 هزار مسافر در گرگان با فعالیت‌های اینترنتی حمل مسافر به خطر می‎افتد.

فائزه عبداللهی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه نیز اظهار کرد:‌‌ نامه در راستای فعالیت اینترنتی مسافربری در گرگان به کمیسیون مربوطه ارجاع داده می‎شود و در آن کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:‌ به دنبال این بودیم که فعالیت اینترنتی مسافربری به آژانس‎های شهر گرگان گزارش داده شود تا اشتغال این عزیزان به خطر نیفتد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد:‌ در مورد مسافربری اینترنتی شهر گرگان و اقدامات شورای اسلامی پیش‌داوری صورت گرفت، اینطور نیست که ما نامه رسیده را ندیده باشیم و یا مطالعه نکرده باشیم.

حسین ربیعی،‌دیگر عضو شورای شهر گرگان مبارزه با تکنولوژی را اشتباه دانست و افزود:‌ به دنبال این بودیم که با نشستی این مهم بررسی شود و از طریق آژانس‌های گرگان فعالیت اینترنتی حمل مسافر دنبال شود.

‌وی تصریح کرد :‌ کسانی که فعالیت مسافربری اینترنتی عرضه می‌کند در خانه‌ها نشسته‌اند و شناسایی آنها کار سختی است.

ناصر گرزین دیگر عضو شورای شهر گرگان در این جلسه گفت :‌ کاملاً مشخص است که چه افرادی در پشت این ماجرا قرار دارند باید تدابیری اندیشیده شود که هرگونه فعالیت حمل مسافر براساس قانون انجام شود.

وی تصریح کرد :‌ امشب به دنبال این بودیم که این نشستی توجیهی بتواند فعالیت اینترنتی مسافربری را به آژانس‎ها واگذار کند

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار