سیدمناف هاشمی اظهار کرد: برخی مدارس دارای ظرفیت های اقتصادی و تجاری هستند که باید از این موقعیت ها بهره مند شد و منابع مالی ناشی از آن صرف مدرسه سازی شود.

عدالت آموزشی در گلستان همراه با محرومیت زدایی عملیاتی شود

به گزارش گلستان24؛براساس اعلام روز یکشنبه استانداری، سیدمناف هاشمی در سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در کانون طه گرگان همچنین اظهار کرد: آموزش و پرورش باید به سمت تجاری سازی فضاهای موجود و تغییر کاربری فضاهای دارای موقعیت اقتصادی حرکت کند.
وی اضافه کرد: برخی مدارس دارای ظرفیت های اقتصادی و تجاری هستند که باید از این موقعیت ها بهره مند شد و منابع مالی ناشی از آن صرف مدرسه سازی شود.
استاندار گلستان با اشاره به تغییر مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان که به تازگی انجام شد، افزود: تغییر و تحولات بدون شک با انتظارات جدید همراه است و مدیران آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان به منظور حل مشکلات راهکارهای جدید همراه با تلاش مضاعف ارائه دهند تا رضایتمندی معلمین و جامعه فراهم شود.
هاشمی بر احیای ستادهای خیرین در شهرستانها، توجه به استعدادهای ورزشی و لزوم شناسایی و هدایت دانش آموزان مستعد تاکید کرد.
در این آئین از تلاش 268 معلم برگزیده استان قدردانی و وسایل و تجهیزات ورزشی به ارزش 2 میلیارد ریال برای مدارس کمتر توسعه یافته وغیربرخوردار و واحدهای آموزشی استثنایی گلستان ارسال شد.
حدود 325 هزار دانش آموز گلستانی در افزون بر 2 هزار و 500 مدرسه مشغول تحصیل هستند که آموزش آنان برعهده بیش از 19هزار معلم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار