با حضور مسئولان استانی؛

گرگان- همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز شهر گرگان برگزار و از محمدحسین کمیلی به عنوان رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز تجلیل شد.

خیران مدرسه ساز شهرستان گرگان تجلیل شدند

به گزارش گلستان24، همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز شهر گرگان ظهر دوشنبه در کانون طه برگزار و از محمدحسین کمیلی به عنوان رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان گرگان به شکل ویژه تجلیل شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان در این مراسم گفت: در ابتدای شروع دولت تدبیر و امید سهم شهرستان گرگان از فضای آموزشی استان تنها ۱۷ درصد و این در حالی بود که ۲۵ درصد از دانش‌آموزان استان را گرگانی ها تشکیل می‌دادند.

نصرالله کشیری افزود: آموزش و پرورش شهرستان گرگان به عنوان ویترین اداره کل آموزش و پرورش است ولی از نظر سخت‌افزاری محروم‌ترین شهر استان بود و در این زمینه پژوهش‌هایی برای برطرف کردن مشکلات انجام شد.

وی اظهار کرد: در بدترین شرایط مالی دولت ۲۴۵ کلاس از محل اعتبارات استانی ساخته‌شده و در حال حاضر ۱۵۸ پروژه در دست اجراست.

کشیری تصریح کرد: ۳۱ درصد این پروژه‌ها توسط خیران مدرسه‌ساز ساخته می‌شود و تاکنون ۷۱ کلاس درس با حضور خیران ساخته شده است.

محمدحسین کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در ادامه مراسم گفت: برای اینکه ببینم آیا لازم است تجلیلی برگزار شود یا نه به کتاب خدا و سوره الرحمن مراجعه کردم که خداوند در این سوره می‌فرماید باید قدرشناس زحمت‌کشان جامعه باشیم.

وی افزود: انجام کار خیر دل پیوستن به خدا می‌خواهد و خیرانی که امروز اینجا هستند به خداوند دل سپرده‌اند.

در پایان مراسم از تعدادی از خیران مدرسه‌ساز شهرستان گرگان تجلیل شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار