نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری گرگان را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می‎کند و ماندگاری مسافر را افزایش می‎دهد.

لزوم برنامه‌ریزی برای ماندگاری مسافر در گرگان

به گزارش گلستان24؛علی‎اصغر یوسفی  صبح امروز در صحن علنی شورای شهر گرگان، با تأکید بر اینکه گرگان از قطب‌های مهم گردشگری است، اظهار کرد: باید از قابلیت گردشگری این شهر استفاده کنیم.

 وی با بیان اینکه گرگان در نوروز امسال میزبان مسافران زیادی بود، افزود: برای تبدیل گرگان به مقصد گردشگری تلاش فراوانی وجود دارد و باید گفت گرگان نیز از چنین ظرفیتی برخوردار است.

* لزوم برنامه‌ریزی برای ماندگاری مسافر در گرگان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری گرگان را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می‎کند و ماندگاری مسافران را افزایش می‎دهد.

یوسفی بر لزوم برنامه‌ریزی برای ماندگاری مسافر در گرگان تأکید کرد و یادآور شد: معرفی صنایع دستی و گردشگری و آداب و سنن فراموش شده در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به احیای بافت تاریخی گرگان، بیان کرد: بافت تاریخی این شهر 156 هکتار است و جزو نخستین بافت‌های ثبت‌شده در کشور به شمار می‌رود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اذعان کرد: دفتر بهسازی و احیای بافت تاریخی گرگان و راه‌اندازی کمیسیون بازآفرینی بافت تاریخی با هدف حفظ و صیانت از بافت تاریخی شکل گرفته است.

* آثار برخی تصمیمات غیرکارشناسی شهردار سابق همچنان باقی است

یوسفی گفت: امید است برای مردم گرگان خادم دلسوز باشم و در موضوعات شهری رأی مستقل داشته باشم و بتوانم براساس خیر  و صلاح و آینده‌نگری شهر رای بدهم.

وی با اشاره به اینکه اگر در دوره چهارم و پنجم رأی موافق و مخالف دادم براساس منافع اکثریت مردم شهر بود نه منافع افراد خاص، بیان کرد: امید داریم این رویه را تا آخرین روزی که عضو شورای شهر گرگان هستم ادامه دهم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: باید با بررسی نقاط قوت و ضعف سعی کنیم نقاط قوت را پررنگ‌تر و نقاط ضعف را کمررنگ‌تر کنیم.

یوسفی به اقدامات شهردار گرگان اشاره و خاطرنشان کرد: آثار برخی تصمیمات کارشناسی‌نشده توسط شهردار سابق همچنان باقی مانده است.

وی با طرح این پرسش که آیا به مسائل فرهنگی توجه شده و یا تلاش کردیم به گنجینه‌های شهر مثل بافت تاریخی دست پیدا کنیم، با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در محله الغدیر، ابراز کرد: ورود مدیریت شهری به جشن‌های ملی و مذهبی از موارد پیوست فرهنگی برنامه‌های شهرداری است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار