در راستای تجلیل از امدادگران

معاون امداد نجات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: در راستای تجلیل از امدادگرانی که به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال‌احمر استان گلستان همکاری داشتند تعداد 80 نفر را به مشهد مقدس اعزام کردیم.

اعزام  امدادگران گلستانی به مشهد مقدس

به گزارش گلستان24؛ غلامرضا غلامی ظهر امروز با گرامیداشت هفته هلال‌احمر در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: 80 نفر از داوطلبانی که با جمعیت هلال‌احمر استان گلستان همکاری کردند به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی تصریح کرد: 18 اردیبهشت‌ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است به همین مناسبت برنامه‌های متعددی را در نظر گرفتیم.

*80 نفر از امدادگران گلستانی به مشهد مقدس اعزام شدند/ یک تیم از گلستان به محل سقوط هواپیما در یاسوج آماده اعزام است

معاون امداد نجات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان از اعزام 80 نفر امدادگر گلستانی به مشهد مقدس خبر داد و ابراز کرد: در هفته هلال‌احمر از افرادی که به صورت داوطلبانه با این سازمان همکاری دارند تجلیل صورت خواهد گرفت و در راستای تجلیل از این قشر زحمت‌کش حدود 80 نفر را به مشهد مقدس اعزام کردیم.

غلامی با اشاره به اینکه یک تیم از استان گلستان به استان اردبیل اعزام شدند، ابراز کرد: در راستای تجلیل از امدادگرانی که به صورت داوطلبانه به هلال احمر کمک می‌کنند در قالب یک تیم به استان اردبیل آماده اعزام هستند که اعزام این تیم به استان اردبیل به همکاری سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه یک تیم از گلستان به محل سقوط هواپیما در یاسوج آماده اعزام است، خاطرنشان کرد: برنامه اعزام یک تیم به منطقه سقوط هواپیما در شهر یاسوج را نیز درنظر گرفتیم که در این راستا در حال رایزنی هستیم و کارهای مقدماتی این کار صورت گرفت و با توجه به اینکه همچنان تعدادی از اجساد این حادثه در یاسوج هنوز پیدا نشده است امدادگرانی را به این منطقه اعزام خواهیم کرد تا این کار به عنوان یک تجربه و همچنین به عنوان کمک‌رسانی به امدادگران در کهکلویه و بویراحمد خواهد بود.

* اردوی تفریحی نجاتگران در روستای قرن‌آباد شهرستان گرگان برگزار شد/ برگزاری همایش تخصصی امداد و نجات در هلال احمر استان گلستان

معاون امداد نجات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در راستای برنامه‌هایی که در ایام هفته امداد و نجات در گلستان برگزار می‌شود، اذعان کرد: روز گذشته اردوی تفریحی نجاتگران در روستای قرن‌آباد شهرستان گرگان برگزار شد.

غلامی از برگزاری همایش تخصصی امداد و نجات در هلال احمر استان گلستان خبر داد و افزود: همایش تخصصی امداد و نجات در هلال احمر استان گلستان برگزار شد.

معاون امداد نجات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان از برگزاری نمایشگاه تجهیزات در شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه تجهیزات را در پارک‌شهر شهرستان گرگان برگزار کردیم و از علاقمندان دعوت می‌کنیم که از این نمایشگاه دیدن کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار