مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: خیران استان گلستان تاکنون ۸۰ میلیارد تومان به کمیته امداد استان کمک کردند.

کمک ۸۰ میلیارد تومانی خیران به کمیته امداد گلستان

به گزارش گلستان24؛امان الله حسین‌پور صبح امروز در جمع خیران و حامیان در کلاله با اشاره به افزایش کمک خیران در استان اظهار داشت: کمک 80 میلیارد تومانی مردم پارسال در گلستان، نشان از اعتماد بالای مردم استان به این نهاد حمایتی دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در سال 96، توانست 360 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی را در قالب ساخت مسکن، اشتغال‌، تحصیل، مشاوره، درمان و غیره در گردش مالی قرار دهد.

وی تاکید کرد: پرداخت 80 میلیارد تومان کمک مردم به کمیته امداد در سال 96 نشانگر ارتقای اعتماد مردم به این نهاد است، این در حالی است که در سال 95 میزان کمک مردم 40 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان افزود: رویکرد این نهاد، خدمت‌رسانی به نیازمندان و توانمندسازی مددجویان با ارائه آموزش و پرداخت تسهیلات است، تا مددجویان بتوانند خود به رفع نیاز خود بپردازد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد:  در 2 سال گذشته حدود 6 هزار مددجو به شغل و درآمد پایدار رسیدند و با وجود فاصله بالای طبقاتی در استان گلستان و با توجه به درآمدها و شرایط، زیبنده ما نیست.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان افزود: این نهاد حمایتی، در استان گلستان 106 هزار نفر را تحت پوشش دارد، که حدود 10 هزار نفر از این جمعیت یتیم و 38 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار است.

حسین پور اظهار داشت: کمیته امدادامام خمینی (ره) استان گلستان توانست در جمع‌آوری صدقات از رتبه 29 در سال 95، به رتبه نخست در سال 96 دست یابد و در اشتغال و جمع‌آوری زکات هم رتبه‌های برتر را در کشور دارد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار