از سوی قائم مقام مدیرعامل آبفا گلستان صورت گرفت

قائم مقام مدیرعامل آبفا گلستان گفت: بسیج نقش موثری در ترویج الگوهای صحیح مصرف آب و نهادینه کردن مدیریت مصرف دارد.

درخواست آب و فاضلاب گلستان از بسیج برای ترویج الگوی صحیح آب

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، سید منصور هاشمی اظهار کرد: بسیج با شبکه گسترده‌ای از نیروهای مردمی که در کشور دارد، می‌تواند در جهت مصرف بهینه آب و نهادینه کردن الگوهای مصرف در جامعه گام‌های موثری بردارد.

وی تصریح کرد: بسیجیان افراد سختکوش و پرکاری هستند و در هر عرصه‌ای وارد شوند موجب رشد و توسعه در آن عرصه می‌گردند و با کمک بسیجیان می‌توان شیوه‌های مصرف آب را اصلاح کرده و راهکارهای سازگاری با کم آبی را به مردم آموزش داد.
هاشمی با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ جامعه ما اسراف در بخش‌های مختلف مانند آب و انرژی است، تصریح کرد: با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام باید به مسئله پیشگیری از اسراف توجه بیشتری شود.
فرمانده پایگاه بسیج امام سجاد (ع) آبفا گلستان با اشاره به اینکه بسیج در تمامی زمینه‌ها همواره پیشقدم بوده، افزود: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس بسیج نقش موثری داشت امروزه نیز باید در عرصه‌های مختلف حضور گسترده داشته باشد و با توجه به اینکه مسئله کم آبی یکی از اساسی‌ترین مشکلات کشور است، لازم است بسیجیان فرهنگ مدیریت مصرف آب را در کشور گسترش داده تا با اینکار کمک شایانی به حفظ این نعمت خدادادی کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، گرم شدن زمین و همچنین پایین رفتن سطح آب‌های زیرزمینی، فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار مقابله با کمبود آب است.
قائم مقام مدیرعامل آبفا گلستان به تشریح فعالیت‌های پایگاه بسیج آبفا گلستان پرداخت و گفت: برگزاری نشست‌های فرهنگی و آموزشی، برگزاری جلسات متعدد با هدف ترویج الگوهای صحیح مصرف آب، برپایی نمایشگاه، پیاده‌روی بسیجیان شرکت، برگزاری مسابقات ورزشی بخشی از فعالیت‌های انجام شده در پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار