مرکز استان پایگاه فتنه گران می شود ؛

منابع موثق از وزارت کشور خبر دادند که کار "ابوالقاسم صفوی" برای فرمانداری گرگان به پایان رسیده و بزودی وی به عنوان "فرماندار گرگان" معرفی می شود .

لجبازی استانداری گلستان با مردم و رسانه ها / ابوالقاسم صفوی بالاخره فرماندار گرگان شد / مهره هاشم مهیمنی روی کرسی نشست

به گزارش گلستان24؛ابوالقاسم صفوی از دو سه ماه قبل گزینه اصلی فرمانداری گرگان بوده و در لابی خصوصی دو نماینده گرگان و منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز بر روی انتصاب وی جمع بندی صورت گرفته است .

اما از زمان مطرح شدن نام وی ، واکنش های زیادی از سوی مردم گرگان ، رسانه ها ، برخی مدیران و نهادهای نظارتی صورت گرفته که به صلاح نیست این انتصاب انجام نشود .

در مقطعی نیز این انتصاب کنسل شد و احساس بر این بود که استانداری روی گزینه دیگری تمرکز کرده است .

عبدالرضا چراغعلی ، عادله کشمیری ، شوذب میرآییز و ... افرادی بودند که در ماههای گذشته جهت تصدی فرمانداری گرگان مطرح بوده اند .

اما گفته می شود یکی از معاونین استانداری گلستان دیروز به تهران رفته تا حکم انتصاب صفوی را نهایی کند و غائله بوجود آمده در تعیین فرماندار گرگان را ختم کند .

گویا استانداری در یک عمل انجام شده قرار گرفته و مجبور است یا اصرار دارد که حتما صفوی را بر خلاف خواسته مردمی و انتقادهای رسانه ای به سمت فرمانداری گرگان منصوب کند .

خبرها حکایت از این دارد که هاشم مهیمنی "استاندار در سایه" و اصلاح طلب تندرو و مشارکتی و شهردار دارای سابقه محکومیت قضایی منطقه 16 تهران در زمان کرباسچی بر انتصاب صفوی تاکید دارد و خواسته که حتما او فرماندار گرگان بشود .

این انتصاب تبعات زیادی برای مرکز استان مخصوصا در انتخابات مجلس سال 98 خواهد داشت و سید مناف هاشمی با این انتصاب ریسک بزرگی خواهد کرد ، ریسکی که ممکن است دوران استانداری اش در گلستان را تقلیل دهد .

چون با این انتصاب جریان فتنه جان تازه ای در گرگان می گیرد ، جریانی که خط قرمز نظام است و  بازها توسط رهبر معظم انقلاب نسبت به آن و لزوم فاصله گرفتن با عناصر فتنه گر توصیه شده ولی استاندار گلستان به حرف دلسوزان گوش نمی دهد .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار