مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان با اشاره به برگزاری مراسم "۳۰ شب میهمانی شهدا" در ماه مبارک رمضان، گفت: در ایام ماه مبارک پرفیض رمضان در ۳۰ شب در تپه نورالشهدا گرگان برنامه فرهنگی خوبی تدارک دیده شده است.

مراسم "۳۰ شب میهمانی شهدا" در ماه مبارک رمضان در گرگان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان اظهار داشت: ‌این جلسه مراسم تکریم است،‌ سپاه و بسیج تلفیق از دو نهاد قدرتمند و ارزشمند به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: ‌تثبیت روز ملی گرگان یکی از کارهای ارزشمند بود و امید داریم بتوانیم در این روز با رهبر انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار گرگان دیدار داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان ادامه داد‌:‌ تقویت برنامه‌های فرهنگی از اقدامات خوبی بود که در سپاه ناحیه گرگان اتفاق افتاد و این کار بسیار خوب و اثرگذاری بوده است.

ریاحی یادآور ‌شد:‌ نصب تلویزیون شهری و ایجاد فضاهای تبلیغاتی از دیگر اقدامات خوبی بود که در شهر گرگان اتفاق افتاد و جا دارد از زحمات سرهنگ مهاجر،‌ فرمانده سابق سپاه ناحیه گرگان قدردانی کنیم.

وی گفت:‌ امید داریم بتوانیم وظیفه سربازی خود را در لباس سبز سربازی انقلاب اسلامی انجام دهیم و انقلاب اسلامی را به اهداف تعیین کرده نزدیک کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان گفت: در شهر گرگان به همت سرهنگ مهاجر،‌ فرمانده سپاه ناحیه گرگان اقدامات خوبی شده که جا دارد از زحمات و تلاش‌های وی تقدیر و تشکر کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: ‌در ایام ماه مبارک پرفیض رمضان در 30 شب در تپه نورالشهدا برنامه فرهنگی خوبی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار