رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در ماه مبارک رمضان حدود ۱۶۰ روحانی و مبلغ آقا و خانم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مساجد, تکایا, حسینیه و ادارات سطح شهرستان اعزام شدند که ۹۸ درصد آنها بومی هستند.

۱۶۰ روحانی و مبلغ به مساجد شهرستان گنبدکاووس در ماه رمضان اعزام می‌شوند

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام علی فتحی صبح امروز در همایش روحانیون و هیئت امنا مساجد در مسجد هاشمی گنبدکاووس اظهار داشت: برای نخستین بار در سال جاری, با هدف جذب و مشارکت دانش‌آموزان در امور فرهنگی و مذهبی مساجد, پیوند بین دانش آموزان مدارس و مساجد با غبارروبی 15 مسجد توسط دانش‌آموزان برقرار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: همه مساجد حوزه شهرستان با کمترین مبالغ و بیشترین خدمات بیمه می‌شوند و اماکن مذهبی نیز شامل این بیمه شدن هستند.

وی افزود: مشروعیت و محور هر مسجد با ائمه جماعات آن مسجد است و هیئت امنا زمینه‌ساز حضور روحانی و حضور گسترده مردم در مساجد برای فعالیت‌های فرهنگی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: فرماندهی کار فرهنگی در هر مسجد بر عهده ائمه جماعات است و همه هیئت امناء باید تلاش کنند با همکاری پایگاه بسیج, ائمه جماعات, حضور حداکثری مردم و جذب جوانان و نوجوانان را رقم بزنند.

حجت الاسلام فتحی تاکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر توسط دشمنان, باید روحانیون و مبلغین در منابر خود ضمن تقویت مردم به همدلی, صمیمت و اتحاد, زمینه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند.

وی یادآور شد: با توجه به هجمه دشمنان به خانواده و متلاشی کردن خانواده‌های ایرانی, روحانیون وظیفه خطیر و نقش تاثیرگذاری در تشویق و ترغیب مردم به سبک زندگی اسلامی دارند تا از هم‌‌گسیختگی خانواده‌ها کاهش یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در ماه مبارک رمضان حدود 160 روحانی و مبلغ آقا و خانم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مساجد, تکایا, حسینیه و ادارات سطح شهرستان اعزام شدند که 98 درصد آنها بومی هستند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار