جلالی در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان:

مدیرکل پست استان گلستان گفت: در حوزه توزیع نشریات علاوه بر تخفیفاتی که وجود دارد ما هم از اختیارات استانی تخفیف ویژه ای را برای مطبوعات استان در نظر می گیریم تا پیوند بین پست و مطبوعات بیشتر شود.

خدمات ویژه برای توزیع نشریات در استان گلستان / موافقت با رونمایی تمبر شهدای رسانه گلستان

به گزارش گلستان24؛مهرداد جلالی در دیدار اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهارداشت: پست و مطبوعات از سال‌های خیلی دور با‌هم عجین بوده و از هم جدا نمی‌شده و یکی از کارهای خدمات پستی توزیع نشریات بود.

مدیرکل پست استان گلستان ادامه داد: تحولات مختلفی مانند تبدیل‌شدن پست به شرکت، افزایش هزینه‌ها و آمدن اینترنت و رسانه‌های مجازی درصد توجه به نشریات را در کشور و استان کاهش داد.

جلالی با اشاره به برخی از راهکارهای توانمندسازی نشریات، گفت: استان گلستان ظرفیت‌های مناسبی را در حوزه‌های مختلف دارد و یک استان چند بعدی است و این ویژگی‌ها می‌تواند با کمک رسانه‌ها به نقاط مختلف کشور و جهان شناسانده شود.

وی با تاکید بر‌اینکه بسیاری از مردم استان‌های دیگر گلستان و شاخصه‌های آن را به درستی نمی‌شناسند، تصریح کرد: مراودات بین مطبوعات با استان‌های مختلف باشد تا بتواند حداقل در حوزه گردشگری استان تاثیرگذار باشد و مسافران بیشتری را به استان بیاورد و اقتصاد استان را متحول کند.

مدیرکل پست استان گلستان با اشاره به اینکه ما یکی از دستگاه‌هایی هستیم که دوست داریم مراجعات زیاد باشد و خدمات خود را به مردم ارائه دهیم، گفت: خدمات بسیار زیادی در پست وجود دارد که شاید به‌علت خوب تبلیغ‌نشدن و کاهش ارتباط مردم با مجموعه پست اطلاع مناسبی از خدماتی که در پست در حال ارائه است وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت: با کمک رسانه‌ها و خانه مطبوعات نیاز هست خدمات حضوری و غیرحضوری پست به مردم اطلاع‌رسانی شود.

جلالی افزود: در حوزه توزیع نشریات علاوه بر تخفیفاتی که وجود دارد ما هم از اختیارات استانی تخفیف ویژه‌ای را برای مطبوعات استان در نظر می‌گیریم تا پیوند بین پست و مطبوعات بیشتر شود.

وی اظهار داشت: ارتباط بیشتر بین مطبوعات و پست پیوند بین مردم و پست را افزایش خواهد داد و ارتباط ما با مردم در منازل آنها بیشتر خواهد شد.

مدیرکل پست استان گلستان گفت: آمادگی کمک به مجموعه خانه مطبوعات با طرح‌های جدید برای معرفی پست و خدماتش و خدمات رسانه به جامعه را داریم، در حوزه تمبر برخی استان‌ها از این ظرفیت برای معرفی استفاده کردند و شما هم می‌توانید تمبر شهدای رسانه را رونمایی کنید.

هادی علمدار مدیرخانه مطبوعات استان گلستان هم در این جلسه با توجه به جایگاه پست در جامعه اظهارکرد: این مجموعه با توانمدی‌های بسیاری که دارد هنوز به درستی در جامعه شناخته شده نیست و نیاز است تا با اطلاع‌رسانی بهتر از طریق رسانه‌ها فعالیت‌های پست به بهترین وجه معرفی شود.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان می‌توانند به‌عنوان یک ظرفیت معرفی خوبی برای فعالیت‌ها و برنامه‌های مجموعه پست در استان گلستان باشند.

علمدار افزود: با توجه به مشکلات موجود در حوزه توزیع نشریات در استان گلستان شرکت پست می‌تواند در توزیع با کیفیت و هدفمند مطبوعات، نشریات را به جامعه هدف برساند.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم ارتباط بین مجموعه خانه مطبوعات و شرکت پست برای خدمت‌رسانی به جامعه رسانه بیشتر شود و در صورت امکان تمبر شهدای رسانه استان گلستان طراحی و در روز خبرنگار رونمایی شود.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار