مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از اجرای موفق مانور و عملیات اجرایی بازسازی و تعمیر ایستگاه تقلیل فشار گاز روستاهای آق آباد و قوجق از توابع بخش مرکزی شهرستان گنبد خبر داد.

بازسازی و تعمیر ایستگاه های تقلیل فشار گاز در دو روستای شهرستان گنبد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرحیم رحیمی در این خصوص اظهار کرد: به منظور افزایش ظرفیت و تقویت فشار گاز و تأمین گاز پایدار در 16 روستای شهرستان گنبد و جایگاه CNG و همچنین واحدهای صنعتی مسیر، با هماهنگی مدیریت بحران استانداری و فرمانداری شهرستان گنبد انجام این مانور بر اساس برنامه، نسبت به بازسازی، تعمیر و تعویض ایستگاه های مذکور اقدام شد.
وی تصریح کرد: نظر به اینکه تعداد مشترکین منطقه مذکور اعم از واحدهای خانگی، تجاری و صنعتی افزایش یافته و حجم مصرفی گاز نیز بالا رفته است بنابراین متناسب با نیاز مشترکین، ظرفیت ایستگاه موجود را نیز افزایش دادیم.
وی ادامه داد: ظرفیت ایستگاه موجود 5 هزار بوده و توانستیم آنرا به 2 برابر یعنی 10هزار ارتقاء دهیم تا نگرانی مردم منطقه و صنایع مسیر در تامین گاز پایدار در آینده مرتفع شود.
رحیمی اظهار داشت: ازنکات قابل توجه در انجام این پروژه آن بود که به منظور سنجش میزان آمادگی نیروهای عملیاتی، امدادی و پشتیبانی در مواقع اضطراری، مقرر شد عملیات تعمیر و بازسازی ایستگاه در قالب مانوری برنامه ریزی و اجرا شود که خوشبختانه با تلاش های همکاران و توانمندی فنی و تجارب بالای نیروها این امر به نحو شایسته ای انجام شد. 
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با تقدیر از حضور فعال و مسئولانه پرسنل شرکت و واحدهای مجری عملیات، افزود: در این مانور علاوه بر نیروهای این شرکت در واحدهای مرتبط منجمله اموربهره برداری، امور مهندسی و اجرای طرح ها، امور مالی و پشتیبانی، امور HSE، مدیریت بحران، بازرسی فنی، روابط عمومی، حمل و نقل و حراست و تعدادی از همکاران شرکت گاز از استان های معین سمنان و مازندران به همراه هلال احمر و آتش نشانی نیز جهت همکاری حضور داشتند که بسیار ستودنی بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار