فرماندار سابق گرگان:

فرماندار سابق گرگان گفت: همایش سرمایه گذاری مهر ماه سال جاری در گرگان برگزار و حدود ۱۰۰ بسته اقتصادی برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

همایش سرمایه گذاری مهر ماه ۹۷ در گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24،سیدعباس حسینی، صبح دوشنبه، در مراسم تودیع خود اظهار کرد: از تمامی همکاران که طی این دو سال و نیم همراه من بودند و تلاش کردند تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۴ به من اعتماد شد و بنده کار را از ۷ فروردین ۹۵ آغاز کردم.

حسینی گفت: در آن زمان به دلیل انتخابات شرایط خاصی بر شهرها حکمفرما بود و سعی شد انتخابات به بهترین شکل ممکن و در اتاق شیشه ای برگزار شود.

وی با بیان این که سال ۹۵ دودستگی در شوراها وجود داشت، افزود: با کمک فرمانداری انتخابات به بهترین شکل برگزار شد.

حسینی تأکید کرد: با همدلی و هم نوایی شورای تأمین و همکاران توانستیم در سال ۹۵ و ۹۶ شهر آرامی ایجاد کنیم.

برگزاری ۴۱ کنسرت

فرماندار سابق گرگان گفت: در این مدت ۴۱ کنسرت برگزار و قریب ۴۰ هزار نفر بازدیدکننده داشتیم و وظیفه فرمانداری هماهنگی و نظارت بر آن ها بود.

حسینی تصریح کرد: ارتقاء کیفیت، مشارکت سیاسی، توسعه امور شهری و روستایی، مدیریت بحران و غیره در این مدت اتفاق افتاد.

وی افزود: بودجه سال ۹۵، حدود ۵۲ میلیارد تومان بود که ۴۰ درصد و بودجه سال ۹۶ هم ۹۴ میلیارد تومان بود که آن هم حدود ۴۰ درصد محقق شد.

حسینی اظهار کرد: هر مدیری نگاه خاص خود را برای پیشرفت دارد، و هرکس تلاش می کند تا قدمی بردارد و نگاه ما نگاه روستایی بود، ۱۳۰ هزار نفر در روستا زندگی می کنند و باید انرژی خاص برای آن گذاشت.

حسینی گفت: بسته های اقتصادی برای همایش اول مهر در نظر گرفته شده و ۱۰۰ پروژه و بسته برای سرمایه گذاران آماده شده است تا چهره گرگان تغییر یابد.

وی در پایان گفت: از همه همکاران چه در شورای اداری که در جذب اعتبارات تلاش کردند و چه اعضای شورای تأمین که شهری آرام خلق کردند، تشکر می کنم.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار