مدیرکل سیاسی و انتخابات گلستان:

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با انتقاد از نگاه کمرنگ به نقش دهیاری‌ها و بخشداری‌ها در توسعه کشور، گفت: بخشداری و دهیاری‎ها سرانگشتان حاکمیت هستند.

بخشداری و دهیاری‎ها سرانگشتان حاکمیت هستند/ چابکی و کارآیی معیار انتصابات جدید است

به گزارش گلستان24؛ احسان مکتبی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه از حضور در جمع تلاشگران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان گنبدکاووس و مردم فرهیخته و فرزانه این شهرستان بسیار خرسندم، اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس همواره در معادلات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان گلستان نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و ادبیات فارسی و ترکمن همواره مملو از نکاتی است که راه و منش زندگانی را به ما می‌آموزد، افزود آنچه بیش از همه در ادبیات این منطقه آمده تلاش برای توسعه صداقت، کم‌آزاری و خدمت به خلق به عنوان رمز موفقیت است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با تاکید بر اینکه این صداقت، کم‌آزاری و خدمت به خلق ستون موفقیت دستگاه‌های دولتی در شهرستان است، خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم که در برابر مردم عزیزمان که ولی نعمت ما مسوولان هستیم باید پاسخگو بوده و دلسوزانه و متعهدانه به آنها خدمت کنیم.

مکتبی با اشاره به اینکه شاید نگاه بیرون از دستگاه دولتی به بخشداری و دهیاری نگاهی مبتنی بر بی‌اهمیتی باشد، ادامه داد: برخی فکر می‌کنند که دهیاری‌ها و بخشداری‌ها نقش مهمی در مدیریت کشور ندارند که اگر عاقلانه بیاندیشند در این نگاه خود تجدید نظر خواهند کرد.

وی دهیاری‌ها و بخشداری‌ها را سرانگشتان حاکمیت دانست و گفت: این دو نهاد مرجع و سرپل خدمت حکیمانه دولت و مجموعه نظام به مردم عزیزمان در روستاها هستند که بدون تردید محور توسعه پایدار و پیشبرنده کشور خواهند بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با بیان اینکه امسال در چله انقلاب اسلامی باید به همگان ثابت کنیم برای خدمت کردن به مردم کمر خود را محکم بسته‌ایم، اضافه کرد: هدف ما این است تا با تلاش و زحمت شبانه‎روزی شیرینی انقلاب شکوهمند اسلامی را در کام مردم صدچندان کنیم.

مکتبی با تاکید بر اینکه تغییر و تحول امروز نه به معنای ضعف نفر قبلی و یا قوت و برتری نفر جدید است، تصریح کرد: گردش نخبگان در جمهوری اسلامی ایران یک امر طبیعی و به منظور استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در دایره وسیع و غنی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه اگر جایگاه‌ها و مسوولیت‌ها ماندنی بود که امروز به ما نمی‌رسید، افزود: ما در دولت اعتدال تلاش خواهیم کرد تا توسعه و اصلاح ساختارهای اجتماعی را با شتاب بیشتری به پیش ببریم تا مردم از زندگی کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی لذت بیشتری ببرند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با بیان اینکه ما به همه کسانی که برای توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند دست یاری می‌دهیم، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از همه ظرفیت‌های دولتی، مردمی و مجموعه نیروهای انقلاب برای پیشبرد اهداف کشور کمک خواهد گرفت.

مکتبی با تقدیر از احمدرضا آدینه بخشدار سابق بخش مرکزی گنبدکاووس به پاس تلاش‌های 35 ماهه وی در این مسند، ادامه داد: امروز رضا باقری که از نیروهای وزارت کشور و فردی توانمند و فرهیخته است به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی می‌شود که امیدواریم بتواند اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این منطقه پیاده کند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس ساختار و دستورالعمل‌های جدید وزارت کشور انتصابات در تمامی رده‌های این وزارتخانه مبتنی بر چابکی، کارآیی، تخصص و تعهد خواهد بود، تصریح کرد: ما به این عهدمان با شهدا و امام شهدا تا آخرین لحظه استوار خواهیم ماند.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن قرائت و اعطای حکم رضا باقری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی گنبدکاووس که از سوی استاندار گلستان صادر شده بود با لوح تقدیری از سوی علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان از تلاش‌های احمدرضا آدینه بخشدار سابق بخش مرکزی گنبدکاووس تجلیل به عمل آمد./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار