رحمت اله جلالی کاندیدای ائتلاف اصولگرایان غرب استان گلستان در پیامی از حضور گسترده همه مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس تقدیر و تشکر کرد.

پیام تبریک رحمت اله جلالی به رقیب پیروز خود و تمجید از لبیک مردم به ندای رهبری

به گزارش گلستان24، رحمت اله جلالی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از " بندرترکمن ، گمیشان ، کردکوی و بندرگز " همزمان با پایان یافتن این رقابتها در بیانیه ای ضمن تبریک به کاندیدای پیروز این انتخابات از همراهی موثر همه مردم و مسئولان برای برپایی انتخاباتی باشکوه قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِیمِ

 
حَسْبُنَا اَللّٰهُ وَ نِعْمَ اَلْوَکِیلُ ... نِعْمَ اَلْمَوْلىٰ وَ نِعْمَ اَلنَّصِیرُ
 
سپاس بیکران به درگاه حضرت احدیت که توفیق ادای وظیفه و حضور در صحنه ی رقابت انتخابات برای این بنده کمترین ارزانی داشت.
 
مردم مؤمن و متعهد حوزه ی انتخابیه ( کردکوی بندرترکمن بندرگز گمیشان) گرچه اقبال خدمتگزاری در خانه ی ملت نصیبم نگردید اما ارادتم به شما کماکان باقی ست.
 
خوبان امت، اینجانب رحمت جلالی سربدار دفاع مقدس و همرزم شهیدان شاهد منطقه، سلسله جنبنان حضورم در این عرصه چیزی جز پاسداری از خون مدافعان حریم و حرم نبود و این راه را تا آخر عمر به عنوان وظیفه شرعی و ملی ادامه خواهم داد.
 
شکرانه ی آرای بابصیرتی که به نفع اینجانب به صندوقهای شرافت و دیانت اعطا نموده اید در توان این حقیر نیست، جز آنکه از ژرفای وجود از درگاه حضرت احدیت تحقق همه ی آرزوهای بزرگ اسلامی و انسانی شما را مسئلت نموده و با افتخار خود را وامدار کرامت و محبت شما بنمایم.
 
با اغتنام از فرصت، پیروزی رقیب خود جناب دکتر رامین نورقلی پور را در راهیابی به خانه ی ملت به ایشان و هواداران گرانقدرشان تبریک عرض نموده و توفیق وی را در راه خدمت به آرمانهای نظام مقدس اسلامی طلب می نمایم.
 
در خاتمه بار دیگر ضمن اظهار سپاس از همه ی رای دهندگان در این انتخابات شکوهمند وظیفه ی خود می دانم از تلاشهای بی دریغ و قانونمند همه ی همراهان و یاوران صدیق و بزرگوارم در دو مرحله ی انتخابات صمیمانه سپاسگزاری نموده، از درگاه رب عزیز اجر معنوی اقدامات ایشان را خاضعانه تمنا نمایم.
 
همچنین از تلاشهای مجریان و ناظران و همه ی دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز علیرغم کاستی های موجود سپاسگزاری می نمایم.
 
بدون شک برنده ی اصلی انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و ملت ایران می باشند.
 
بنده نیز یقیناً تا آخر خط در کنار مردم عزیز و شریف منطقه به عنوان سرباز خط مقدم دفاع از حریم انقلاب اسلامی باقی خواهم ماند.
 
والسلام 
 
ارادتمند شما رحمت ا... جلالی

ارسال نظر

آخرین اخبار