قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و همچنین روز دزفول و روز مقاومت و پایداری، ایثار و پیروزی، فتح خرمشهر را الگوی تمام عیار توانمتدی جوانان و تبلور غیرت مردان و زنان در دفاع از کشور دانست.

بیانیه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ به مناسبت سوم خرداد

قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰و تیپ ۲۳۰ آجا در استان گلستان در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر و همچنین روز دزفول و روز مقاومت و پایداری، ایثار و پیروزی، فتح خرمشهر را الگوی تمام عیار توانمندی جوانان و تبلور غیرت مردان و زنان در دفاع از کشور دانست.

 

به گزارش گلستان 24؛در بیانیه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰و تیپ ۲۳۰ آجا در استان گلستان آمده است: آزادی خرمشهر تجلی گاه ارزشها و افتخارات ایران و میعادگاه بزرگ مومنان و مجاهدان راه خدا و جلوه گاه مقدس عشق و ایثار و شهر پاک باختگان مکتب امام خمینی(رحمه الله علیه)است، این شهر برای همیشه سمبل مقاومت بزرگ مردان مظلومی است که مفاهیم ایثار و شهادت را با زیباترین شکل ترسیم کرده و با اتکال خالصانه به خداوند باری تعالی زیر باران آتش سنگین دشمن دلیرانه مقاومت کردند،آنها که جلوه هایی از نور خدا بودند یکی پس از دیگری در خون خود غلطیدند تا خاک پای ایران اسلامی زیز چکمه متجاوزان خون آشام لگد مال نشود.

 

فتح خرمشهر یکی از نشانه های پایداری آیات الهی است که خداوندآن را عبرتی برای ثابت قدم بودن اهل ایمان و بشارتی برای تمامی مسلمانان و هدایتی برای همه مظلومان جهان در برابر ستمگران جنایت پیشه قراردارد.

 

ما معتقدیم، فتح خرمشهر یک قطعه از تاریخ دلدادگی مردانی است که با اعتصام به حبل الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش گذاشتن ایمان مملو از شعور محمدی(صلی الله علیه و آله وسلم) و شور خمینی واقعه را رقم زدند که تمامی ناظران ریز و درشت جهان را به حیرت انداخت.

 

لذا قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰و تیپ ۲۳۰ ضمن تبریک این فتح عظیم و ماندگار، اعلام میدارد همواره نیروهای ولایی آجا مستقر در استان همراه سایر نیروها آمادگی جانفشانی در تمامی نقاط کشور برای حفظ امنیت و آرامش کشور عزیزمان ایران را دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار