نگارستان ایران کربلایی میشود

لحظه دیدار ما و شما نزدیک است ما خرامان و مست از جام الست به سوی شما می آییم و چه با شکوه و بیاد ماندنی خواهد بود لحظه دیدار.

چه با شکوه خواهد بود لحظه دیدار...

به گزارش گلستان 24، باز صداهایی آشنا از افق به گوش جان می رسد که هان ای مردم ، شهرها را آذین ببندید کاروانی می آید که تلاء لوی انوارشان در آسمان استان ما دیدگان مشتاق را خیره می کند.

10da2769-3c0e-4efc-bc09-0a840819c196

کروبیان صف اندر صف به دیدار دریا دلان  بی تابند و هلهله می کنند تا بر پرند بال هایشان ابدان نحیف اما پرصلابت رشیدترین فرزندان مام وطن را مشایعت نمایند و مردم در انتظار نزول اجلال سیزده غواص موج شکن لحظه شماری می کنند تا خاک استخوانهایشان را توتیای چشمان کنند.

باز این تذکاری است چند باره از لسان مقدس این پرستوهای مهاجر غریب که ای مردم ما آمدیم تا فضای آلوده شهر شما را با شمیم عطر دل انگیز معنویت پاک کرده و پلیدی و پلشتی های ناشی از بی هویتی و مسخ ارزشها را بزداییم.

ما همان فرزندانی هستیم که روزگارانی سرخوش از نفس مسیحایی ولایت امر پای در رکاب غیرت نهادیم و چونان مردان مرد از کیان دین و خاک مقدس وطن در مقابل عمله و ظلمه استکبار دفاع کردیم.

ما همانهایی هستیم که نگذاشتیم خصم دون جا پای نحس و نجس خود را در تربت پاک وطن عزیز ما محکم کند و امروز از پس سه دهه غربت به وطن بر گشتیم تا نظاره گر اعمال شما در قبال خون هایمان باشیم آمدیم تا شاهد حضور معنا دار شما در میادین پاسداری از ارزش ها باشیم.

آمدیم تا ببینیم در ایام فقد و غیبت ما تا چه میزان در حمایت از ولایت که شاه بیت وصایای ما بوده ثابت قدم و استوار بودید.

لحظه دیدار ما و شما نزدیک است ما خرامان و مست از جام الست به سوی شما می آییم و چه با شکوه و بیاد ماندنی خواهد بود لحظه دیدار.       

یا علی

نویسنده رادکانا: مسلم رستمانی

ارسال نظر

آخرین اخبار