هوران برگزار می‌کند؛

انجمن‌ نویسندگان‌ استان‌ گلستان‌ هوران، در سال 1397 در ادمه برگزاری دوره‌های ادبی و با هدف کشف استعداد‌های‌ برتر شایسته‌ادبی،‌ دوره‌های‌ آموزش‌ نویسندگی «تکنیک‌های ادبیات‌ داستانی» برگزار می‌کند.

دوره‌های‌آموزش‌نویسندگی و تکنیک‌های ادبیات‌داستانی خلاق

به گزارش گلستان 24؛آنقدر فرصت نداریم که روش‌های نویسندگی و پرورش خلاقیت به نوعی بالا بردن سطح هوشیاری خود را با آزمون خطا فرا بگیریم، در عصر سرعت و رقابت فکر و اندیشه بیاید برای یکبار هم که شده خودتان را آزمایش کنید.

این نظریه ثابت شده ائی است که «هیج‌کسی نویسنده و شاعر بدنیا نیامده است».

همگیِ خود به وی ده که خود، کارِ تو راست کند، انجمن نویسندگان استان گلستان هوران در آموزش مهارت‌های نویسندگی‌خلاق، راهکارهای برای رفع بی‌میلی به نوشتن و خروج از بن‌بست‌های ذهنی و استعاره برای بیان احساسات، کاهش محسوس دشواری در فرایند نوشتن، افزایش قدرت تخیل و بازگشائی واژه ها از بانک عاطفی ... آمادگی ورود به رشته‌های تخصصی نویسندگی؛ داستان و شعر، طنز و مقاله‌نویسی، فیلمنامه و خبرنویسی، خاطره نویسی و مستند نگاری دوره های متفاوت ادبی با استفاده از اساتید مجرب و درجه یک کشوری برگزار می کند.

سر فصل های دوره :

شرایط و لوازم نویسندگی – ٢ ساعت
تعریف داستان کوتاه – 4 ساعت
پیرنگ (طرح) – ۶ ساعت
شخصیت پردازی – ۶ ساعت
زاویه دید – ۴ ساعت
زبان و لحن – ٢ ساعت
پرداخت و فضا – ٢ ساعت
درون مایه – 4 ساعت
کارگاه: خواندن و نقد چند داستان کوتاه – ٢ ساعت
آزمون پایانی: یک ساعت

منظور از دوساعت درواقع همان یک جلسه یک ساعت و نیم است.

به همین منظور از شما می‌خواهیم که به جمع حرفه ائی‌ها بپیوندید و خود را به هوران بسپارید، این کلاس‌های آموزشی زیر نظر اساتید مجرب برگزار و در پایان این دوره به هنرجویان گواهینامه معتبر نویسندگی داده می‌شود

علاقه‌مندان می‌توانند با همراه داشتن کپی‌کارت‌ملی، ۲ قطعه عکس ۳×۴ با پرداخت شهریه دوره‌ نویسندگی و تکمیل فرم ثبت نام، دریافت فایل کارگاه های نویسندگی اساتید درجه یک کشوری که در هوران برگزار شده به محل انجمن نویسندگان استان گلستان مراجعه کنند.
ثبت نام همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها باهماهنگی قبلی انجام می گردد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 32265159 و یا همراه: 09035489113 تماس بگیرید.

نشانی؛ گرگان، خیابان شهدا، لاله سیزدهم، بعد آرامگاه استاد لطفی، سمت چپ انجمن نویسندگان استان‌گلستان هوران

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار