نشست تعاملی بسیج اساتید و رسانه استانی

مدیر کل صدا و سیمای گلستان هم افزایی بسیج و رسانه و ارایه راهکارهای مناسب را برای رسیدن به اهداف نظام موثر دانست .

هم افزایی بسیج و رسانه عامل رسیدن به اهداف نظام

به گزارش گلستان24؛مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان در نشست تعاملی بسیج اساتید گلستان و مسئولان صدا و سیمای مرکز گلستان افزود : اعتماد سازی از جمله وظایف رسانه است و سعی شده است در فضایی که بر واقعیت ها استوار است و بدون ایجاد التهاب رسالت خود را انجام دهیم .

بهرام عبدالحسینی  افزود : همه دلسوزان نظام از هر جناح و با هر تفکر امروز باید از آرمان های انقلاب دفاع کنند .

وی افزود :  مشکلات امروز  کشور با تفکر بسیجی حل می شود و اخلاص یک بسیجی حتی می تواند سبب جذب فرد بی اعتقاد شود.

مدیر بسیج اساتید در گلستان در این جلسه افزود : از مولفه های اعتماد آفرینی ، میزان جذب مردم است و با جذب مردم می توان در زمینه های مختلف فرهنگ سازی کرد.

غلامرضامنتظری با اشاره به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی گفت : بسیج اساتید این شعار را اولویت برنامه های خود قرار داده است .

وی تشکیل اندیشکده  زیست محیطی و پاسخگویی به نیازهای اساسی در استان و حرکت در 5 مسیر آتش ، تهدید تالاب ها ، خلیج گرگان و انقراض ماهیان خاویاری ، آب و ریزگردها ازجمله اقدامات این مرکز است .

منتظری افزود : در دو اندیشکده مطالعات فرهنگ اقوام و اندیشکده علمی امداد ونجات (پیشگیری از حوادث و رخدادهای طبیعی)نیز به دنبال حل مشکلات موجود در استان هستیم .

منتظری از اجرای طرح مسجد محوری در گرگان و گنبدکاووس خبر داد و گفت : در این طرح از توانمندی های استادان برای مشاوره علمی ، خانوادگی و روانشناسی به افراد استفاده می شود .

مدیر  بسیج اساتید گلستان هم چنین از مسئولان رسانه استانی خواست نیازهای خود را مشخص اعلام کنند چراکه بسیج اساتید برای همکاری با رسانه ملی و استانی را برای تحقق اهداف آمادگی کامل دارد.

/صدا و سیما

ارسال نظر

آخرین اخبار