استانداری گلستان از اقدامات مثبت و موثر مدیرعامل و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسوولیت های اجتماعی و در راستای حل و فصل مشکلات زنان سرپرست خانواده این استان تقدیر کرد.

تقدیر مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از بانک قرض الحسنه مهرایران
به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، کلثوم غفاری، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در بخشی از متن تقدیر خود از بانک آورده است: «ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اجرای تفاهم نامه فی مابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک قرض الحسنه مهر ایران، با موضوع اعطای وام قرض الحسنه ۳۰ میلیون ریالی به زنان سرپرست خانوار، زنان بدسرپست و دختران خود سرپرست هرگز ازدواج نکرده (بالای ۴۰ سال) فرصت بسیار مغتنمی برای کاهش مشکلات و بهبود زندگی یکی از آسیب پذیرترین اقشار کشور است که در استان گلستان ۷۰۰ نفر را شامل شده است.
بر خود لازم می دانم از مساعی حضرتعالی و مدیر محترم شعب استان گلستان و پرسنل خدوم آن مجموعه در اجرای این تفاهم نامه تقدیر و تشکر نمایم. رجاء واثق دارم که اجرای بموقع طرح و تسریع و تسهیل در روند اعطای تسهیلات برای این قشر نیازمند موجب رضای پروردگار و آسایش بندگان اوست.
توفیق و سربلندی حضرتعالی و مجموعه پرسنل خدوم بانک قرض الحسنه مهر ایران را در جهت کاهش مشکلات مالی و بهبود شرایط زندگی هموطنان، به ویژه اقشار آسیب پذیر بانوان، از خداوند متعال خواستارم.»

 

ارسال نظر

آخرین اخبار