رئیس اداره تبلیغات شهرستان گرگان گفت: نیاز است که بانک اطلاعاتی برای تشکل‌ها و انجمن‌ها در شهر گرگان اتفاق بیفتد تا مشارکت گروه‌های متفاوت را در کاهش‌آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

 تشکل‌ها و انجمن‌ها برای کاهش‌آسیب‌های اجتماعی در گرگان تلاش کنند

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام نیشابوری ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی گرگان اظهار داشت: رشد فزآیندی آسیب‌های اجتماعی به خود گرفته و روزبه‌روز آسیب‌های اجتماعی متنوع‌تر می‌شود. با اقداماتی که در دستگاه‌های اجرایی داشتیم می‌توانیم میزان آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم اما اقدامات نمی‌تواند منجر به ریشه‌کنی این آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان به فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود:‌ اگر همه دستگاه‌ها به فعالیت‌های قرآنی بپردازیم باز نیز کم است و در حد جایگاه‌ قرآن نتوانستیم در جامعه عمل کنیم.

‌نیشابوری یادآور شد: سازمان تبلیغات و ورزش و جوانان قشرهای خاص خود را دارند و در حوزه کاری و مخاطبان خود فعالیت می‌کنند اما باید گستره کار افزایش یابد.

‌وی گفت: 15 خانه فرهنگ در سطح شهر گرگان داریم و تعامل خوبی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری داشتیم و باید تلاش کنیم در حوزه‌های مختلف فعالیت‌ها را گسترش دهیم. ‌نیاز است که بانک اطلاعاتی برای تشکل‌ها و انجمن‌ها در شهر گرگان اتفاق بیفتد تا مشارکت گروه‌های متفاوت را در کاهش‌آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

نیشابوری گفت: فعالیت‌های تخصصی باید مورد توجه قرار گیرد،‌ نگاه سازمان تبلیغات به آموزش و ورود به فعالیت‌هایی مانند موادمخدر تخصصی و براساس نگاه دینی و مذهبی است و این آموزش‌ها در نهاده‌های مختلف متفاوت است.

حسینی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گرگان در این جلسه اظهار داشت: 15 خانه فرهنگ در سطح شهر گرگان فعالیت می‌کند که قرار است 3 خانه فرهنگ به این مجموعه افزوده شود که ظرفیت خوبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: ‌طرح تقسیم کار ملی از سوی استانداری ارائه شد و در دوران فرماندار سابق بررسی کردیم تا بودجه فرهنگی و اجتماعی که در استان مدیریت می‌شود را مورد ارزیابی قرار دهیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار