مدیرکل سازمان تبلیغات استان گلستان:

مدیرکل سازمان تبلیغات استان گلستان: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده است که باید احیا شود.

امر به معروف و نهی از منکر واجبی فراموش شده که باید احیا شود

به گزارش گلستان 24؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان شامگاه شنبه در همایش منطقه‌ای طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر, یک واجب فراموش شده است که باید احیا شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: باید امر به معروف و نهی از منکر تمرین و عادت شود و همه افراد جامعه این فریضه را انجام دهند تا به صورت فرهنگ عمومی نهادینه شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان هم در این همایش گفت: نخستین عامل امربه معروف و نعی از منکر, خداوند متعال است و عنصر اصلی فلسفه قیام امام حسین( ع) فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

حجت الاسلام علی‌اکبر سایری اظهار داشت: همه ما عاشق امام حسین(ع) هستیم و این نشان از ارادت و محبتی است که خداوند در دل مسلمانان قرار داده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: باید در مراسم عزاداری امام حسین(ع)  دانش‌افزایی معرفت و شور حسینی تبلور یابد و صرفا عزاداری کردن بدون درک فلسفه قیام امام حسین( ع) بی‌فایده است.

سایری تصریح کرد: سرلوحه همه دعوت‌ها الهی, اصلاح جامعه و قرآن است و مهم‌ترین وظیفه انبیاء امر به معروف و نهی از منکر است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: حرکت اسلامی امام حسین(ع)  بر معیار امر به معروف و نهی از منکر است و اگر در این فریضه کوتاهی کنیم باید نسبت به عشق و ارادت امام حسین(ع) شک داشته باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: هدف از این همایش پی بردن به فریضه قیام امام حسین (ع)  و امر به معروف و نهی از منکر است تا به این فریضه به عنوان فرزندان مکتب امام حسین(ع) ارج نهیم.

در این همایش از 40 مقاله ارسالی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان 5 اثر, ابوالفضل پاک نژاد به عنوان نفر نخست, سلطان پرویز و رضا علم به صورت مشترک دوم, جواد حسین‌زاده سوم, اکرم رجبی نفر چهارم و عصمت برزگر به عنوان نفر پنجم برگزیده شدند.

همچنین از حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان, صفر ملاشاهی, حجت الاسلام حسن بهرامی, محمد کریمی نسب, ثریا سایری و خدیجه صادقی از بسیحیان فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار