رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اشاره به طرح "دست‌های مهربانی" در شهرستان گرگان، گفت: یک‌هزار بسته در قالب بن و بسته‌بندی مواد غذایی امروز بین نیازمندان و مددجویان شهرستان گرگان توزیع شد.

طرح "دست‌های مهربانی" در شهرستان گرگان اجرا شد

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام عباسعلی مهدوی‌راد صبح امروز در نشست فعالان طرح "دست‌های مهربانی" شهرستان گرگان اظهار داشت: ‌امروز به مناسبت میلاد امام مجتبی (‌ع ) بسته‌هایی از محل موقوفات و مرتبط به کمک نیازمندان ‌برای دومین سال متوالی توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد :‌ یک‌هزار بسته در قالب بن و بسته‌بندی امروز بین نیازمندان و مددجویان شهرستان گرگان توزیع شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان گفت:‌ برای خرید ١٥ هزار نان برای نیازمندان بن تهیه شد و به نمایندگان بهزیستی،‌ کمیته امداد،‌ زندانیان و نیازمندان توزیع شد ‌که خرید این بن از محل موقوفه فردی است که وقفی برای خرید نان نیازمندان در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

مهدوی‌راد یادآور شد: وقف‌های این چنینی در گرگان وجود دارد برای نمونه برای خرید نان سادات نیازمند و یا برای خرید نان به نیازمندان در روز عید غدیر در نظر گرفته می‌شود.

ثبت ١٤ وقف جدید در شهرستان گرگان

‌رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان اظهار داشت:‌ میزان وقف در شهرستان گرگان از سال ١٣٩� تاکنون رو به رشد بوده و برخی نیات نیز به‌روز است. ١٤ وقف جدید در شهرستان گرگان در مدت 2 ماه گذشته داشتیم و در این موقوفات برخی با نیات روز جامعه است.

مهدی‌راد ادامه داد:‌ فردی خانه مسکونی خود را به نیت فعالیت‌های قرآنی و عام‌المنفع وقف کرده بود و برخی نیز در موسسات خیریه فعالیت دارند و باید مردم را به سمت چنین موقوفاتی سوق دهند.

‌رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان یادآور شد:‌ بسیاری از افرادی که بیمار هستند مانند بیماران سرطانی نیاز به حمایت خیرین دارند و وقف‌ها در این موارد می‌تواند مشکلات بخش‌هایی از جامعه را حل کند.

مهدوی‌راد تاکید کرد: در روزهای آینده برای مددجویان بهزیستی در قابل محفل انس با قرآن افطاری اطعام می‌شود و در روز یکشنبه نیز سفره اطعامی با حضور فعالان رسانه‌ای استان گلستان خواهیم داشت که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان برگزار می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار