رئیس کمیته ورزش شورای شهر گرگان مطرح کرد

رئیس کمیته ورزش شورای شهر گرگان گفت: در صورتی که ادغام بین دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «یس آل» صورت نگرفت اعتقاد دارم باید بودجه دو و نیم میلیاردی به صورت کامل به بسکتبال شهرداری گرگان اختصاص یابد و این تیم با قدرت در لیگ برتر حاضر شود.

ضرورت اختصاص بودجه 2/5 میلیاردی برای بسکتبال شهرداری گرگان در صورت عدم ادغام با «یس آل»

به گزارش گلستان24؛ سعید رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: دو دیدگاه در شورای شهر درباره نحوه ورود به لیگ برتر بسکتبال وارد است.

وی ادامه داد: نگاه اول همان نگاه گذشته است که شهرداری با همان شیوه قدیم در لیگ برتر حاضر شود، نگاه دیگر این است که تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تیم بسکتبال «یس آل» ادغام شود.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: در صورتی که این اتفاق یعنی ادغام رخ ندهد و به هر نحوی این توافق صورت نگیرد، اعتقاد دارم شهرداری گرگان با تمام قوت و با اختصاص بودجه دو میلیارد و 500 میلیون تومان در لیگ برتر بسکتبال به صورت مستقل حاضر شود.

رحیمی گفت: با این شرط که ما حداقل یک میلیارد تومان برای سایر تیم‌ها و هیات‌های ورزشی گرگان در نظر بگیریم که بتوانیم به آن تیم‌ها و هیات‌های ورزشی نیز کمک کنیم.

وی درباره آخرین مذاکرات برای ادغام دو تیم، تاکید کرد: تا به امروز نتیجه‌ای به ما اعلام نشده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار