مالک تیم بسکتبال «یس آل» گرگان مطرح کرد

مالک تیم بسکتبال «یس آل» گرگان گفت: شورای شهر گرگان نه تنها از بازیکنان بومی و جوان تیم تقدیر نکرد بلکه مصوبه 50 میلیون تومانی شورای شهر گرگان برای کمک به تیم نیز هنوز پرداخت نشده است.

مصوبه 50 میلیون تومانی شورای شهر گرگان هنوز پرداخت نشده است/ تعجب از عملکرد شورای شهر و انتظار از استاندار

به گزارش گلستان24؛هامان هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص برنامه تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امسال، اظهار کرد: تمرینات تیم از دو هفته گذشته شروع شده و به طور طبیعی باید رایزنی‌هایی را انجام دهیم که ببینیم می‌توانیم از حمایت مالی برای تیم استفاده کنیم یا خیر.

وی ادامه داد: هنوز جلسه‌ای از سوی فدراسیون هم برگزار نشده که بدانیم چند تیم با چه شرایطی در مسابقات حاضر می‌شوند، ورودی مسابقات چقدر است و اینکه برنامه فدراسیون برای این فصل چیست.

مالک تیم بسکتبال «یس آل» گرگان در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر ادغام دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «یس آل»، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ صحبتی از سوی شورای شهر و یا شهردار گرگان در این خصوص با ما نشده است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره ادغام دو تیم چیست، گفت: بستگی به نوع مذاکره‌ای است که انجام می‌شود و نکته اصلی این است هنوز هیچ مذاکره‌ای در این خصوص با ما انجام نشده است.

وی تاکید کرد: سال گذشته ما در لیگ برتر با غالب بازیکنان و کادر بومی و جوان در مسابقات لیگ برتر حاضر شدیم و یک نتیجه‌ای را کسب کردیم و از پایان مسابقات سال گذشته تا امروز هیچکدام از مسوولان در اداره ورزش و جوانان، شورای شهر و هیچ عزیز دیگری که به نوعی به بسکتبال مرتبط است، هیچ نوع تماس و مذاکره‌ای درباره تیم با ما نداشته است و امروز شما به عنوان یک خبرنگار نخستین تماس درباره بسکتبال را با من برقرار کردید.

* تعجب از عملکرد شورای شهر و انتظار از استاندار

مالک تیم بسکتبال «یس آل» گرگان تصریح کرد: به طور قطع ما به عنوان بخش خصوصی برای حضور در عرصه نیاز به انگیزه داریم و کمترین ایجاد انگیزه قدردانی از بازیکنان جوان و بومی شهر بود که در غالب یک تیم با حمایت بخش خصوصی نام گرگان را در لیگ برتر مطرح کردند.

هاشمی گفت: عملکرد شورای اسلامی شهر گرگان در این عرصه برای من تعجب برانگیز است زیرا اعضای شورا نماینده تمام مردم شهر گرگان هستند و هر تیم ورزشی هم که با نام گرگان فعالیت می‌کند این افراد نماینده آن تیم هم محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: این بازیکنان جوان و بومی تیم نه تنها کوچکترین تشویقی از سوی شهرداری، شورا، اداره ورزش و جوانان نشدند بلکه مصوبه کمک 50 میلیون تومانی شورای اسلامی شهر گرگان به تیم «یس آل» که خیلی هم آن موضوع رسانه‌ای شد، هنوز به تیم پرداخت نشده است.

مالک تیم بسکتبال «یس آل» گرگان اظهار کرد: اگر قرار باشد من به عنوان بخش خصوصی هزینه‌ای را انجام دهم و استاندار، فرماندار، اداره ورزش و جوانان، شهردار و شورای شهر توجهی به تیم نداشته باشد به طور قطع در مدل فعالیت ورزشی‌ام تغییر انجام خواهم داد.

هاشمی با اشاره به اینکه حضور ما در ورزش بسکتبال جدی است و دپارتمان ورزشی را در چارت سازمانی خودمان دیده‌ایم، افزود: اما با تمام این موضوعات باشگاه فرهنگی ورزشی «یس آل» گرگان مراحل آخر ثبت خود را می‌گذراند و قصد داریم امسال علاوه بر بسکتبال از دو ورزش دیگر که یکی از آنها تنیس است، حمایت کنیم.

وی گفت: جلسات ما در دفتر باشگاه به طور منظم در حال برگزاری است و در اینکه سعی می‌کنیم خدمتی به بسکتبال و ورزش انجام دهیم شکی نیست اما اینکه این فعالیت ما در چه سطح و چگونه باشد هنوز مشخص نیست.

مالک تیم بسکتبال «یس آل» گرگان گفت: از طرف دیگر شخص آقای استاندار با توجه به عقبه ورزشی ایشان، انتظار داشتیم تیم ورزشی ما که با حمایت بخش خصوصی در لیگ برتر حاضر شده و نتیجه فعالیت قابل قبولی داشته تا امروز حداقل نشستی مشترک با ما برگزار می‌کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار