سخنی با فرماندار شهرستان رامیان !

سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و روز جهانی قدس در حالی برگزار شد که خیلی از مدیران پروازی و شبه نجومی بگیر و... شهرستان رامیان از تعطیلات سو‌ء استفاده کرده و در هیچکدام از مراسمات فوق شرکت نکردند و بنا را بر غیبت و تفریح و... گذاشتند !!

برخورد قاطع با مدیران پروازی و شبه نجومی بگیر

به گزارش گلستان24؛سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و روز جهانی قدس با حضور شکوهمند مردم و جمعی از مسئولین برگزار شد .

این دو مراسم در حالی برگزار شد که خیلی از مدیران پروازی و شبه نجومی بگیر و... شهرستان رامیان از تعطیلات سو‌ء استفاده کرده و در هیچکدام از مراسمات فوق شرکت نکردند و بنا را بر غیبت و تفریح و... گذاشتند!!

آیا براستی این مدیران ، پیام انقلاب اسلامی و رهبری معظم را درک نکرده و نمی دانستند کشور در چه شرایطی قرار دارد؟

آیا این مدیران که هر کدام به عناوین مختلف از حضور در مراسمات فوق سر باز زدند ، خود را بالاتر از نظام و انقلاب می دانند و آرمانهای شان را در تفریح در مسافرت ، استراحت ، سواحل و ویلا و... می دانند ؟

این آقایان مدیر که حقوق آنچنانی می گیرند باید بدانند روزی باید پاسخگوی افکار عمومی و ... باشند!

نکته جالب توجه در این مراسمات این بود که حتی کارشناسان و کارمندان خیلی از این ادارات نیز که گهگاه خود را در قامت مدیر و بخشدار و فرماندار و ... می بینند نیز در اینگونه مراسمات حضور ندارند و ...!

در پایان امیدواریم این مدیران پاسخگوی مقامات شهرستانی ، استانی و مردم باشند و بدانند مردمی که در سرما و گرما با دهان روزه از اسلام و انقلاب و رهبری و ملت فلسطین حمایت کردند ولی نعمتان آنها هستند و باید روزی پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند؟؟!! / گل رامیان96

 

ارسال نظر

آخرین اخبار