ابراهیم قدمنان در مراسمی امروز با حضور معاون استاندار گلستان به عنوان فرماندار شهرستان کردکوی معرفی شد.

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛علی‎اصغر طهماسبی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کردکوی، تغییر و تحولات در عرصه‎های مدیریتی را تقویت کارها و دمیدن روح جدید در امورات دانست و اظهار داشت: فرماندار سابق کردکوی با توجه به توانایی خود در عرصه‎ای که اثرگذاری آن برای مردم استان باشد مشغول خدمت خواهند شد.

وی برای فرماندار جدید کردکوی آرزوی موفقیت کرد و گفت: همه فرمانداران، مدیران و کارگزاران از جمله فرماندار سابق کردکوی مظلومانه 4 سال تلاش کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه متأسفانه امروز انکار و حاشا زیاد شده، تصریح کرد: مسئولان از این آب و خاک و از جنس مردم هستند شهید رجایی فرمودند اگر دیدید ما خود را فراموش کردیم به یاد آورید که ما همان کارگر دوره‎گرد بودیم که برای امرارمعاش تلاش می‎کردیم.

طهماسبی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با سه تهدید سخت و نظامی، نوین و فناورانه و مردم‎محورانه روبه‎رو است، یادآور شد: این روزها تهدید مردم‎محورانه در فضای مجازی، ماهواره‎ و اینترنت بروز و ظهور پیدا کرده و از آنجایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم‎محور است و اقتدار آن توسط مردم ایجاد شده دشمن تهدید مردم‎محورانه را به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون با چالش‎ها و آسیب‎های مختلف از سوی دشمن روبه‎رو بود، ابراز داشت: اقتدار و مردمی‎بودن نظام دشمن را هراسان کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس  213 هزار شهید، 20 هزار شهید ترور، 40 هزار اسیر، 140 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شد و امروز نیز در موقعیت‎های مختلف شهید حججی‎ها و حدادی‎ها به‎عنوان رویش‎های جدید انقلاب افتخار می‎آفرینند.

طهماسبی با بیان اینکه باید دشمنی‎های دشمنان را به تصویر کشید، افزود: گرچه مردم از تبعیض و بی‎عدالتی رنج می‎برند اما دوستدار نظام بوده و به امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب علاقه‎مند هستند.

وی تضعیف نظام و کاشتن بذر ناامیدی تداوم راه دشمن است، بیان داشت: استکبار جهانی در رأس آن رژیم صهیونیستی لحظه‎ای دست از دشمنی با ملت ایران برنداشتند و در این بین برخی کشورهای به ظاهر مسلمان نیز با دلارهای نفتی و با اقدامات مختلف با آنها همراه شدند تا به بهانه‎های مختلف مردم را از نظام جدا کنند.

امام جمعه کردکوی نیز در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت کار سخت و سنگینی است، اظهار داشت: در همه نظام‌ها نام دوم کارگزاران مسئول است که مسئول به معنای پاسخ به سوالات است.

حجت‎الاسلام موسی شاعری یادآور شد: مسئول در پایان مسئولیت باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و همه مسئولان بدانند مسئولیت نعمت خدادادی است و باید سعی کنند با تلاش خالصانه و صادقانه رضایت خداوند را جلب کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار