رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و پهلوانی شهرستان گرگان از برگزاری جشنواره مسابقات جام رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: جشنواره مسابقات جام رمضان امروز و فردا در زورخانه شهرستان گرگان برگزار شد.

برگزاری جشنواره جام رمضان در 6 رشته ورزشی

به گزارش گلستان24؛حسین ملک صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: جشنواره مسابقات جام رمضان در تاریخ 19 و 20 خردادماه جاری در هیئت ورزش‌های باستانی و پهلوانی شهرستان گرگان با همکاری سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری گرگان برگزار می‌شود.

* جشنواره جام رمضان در 6 رشته ورزشی و در چند رده سنی برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و پهلوانی شهرستان گرگان با بیان اینکه جشنواره جام رمضان در چند رده سنی برگزار می‌شود، ابراز کرد: جشنواره مسابقات جام رمضان در چند رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان در رده سنی 35 و 45 سال به بالا و همچنین 55 سال به بالا در شهرستان گرگان برگزار شد.

ملک با بیان اینکه جشنواره جام رمضان در 6 رشته ورزشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: متقاضیان در پنج لغایت 6 رشته پهلوانی و زورخانه‌ای که عبارت است از سنگ، ‌کباده، میل سنگین، چرخ تیز و چرخ چمنی و غیره شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه متقاضیان جشنواره جام رمضان در دو رشته می‌توانستند ثبت‌نام کنند، اذعان کرد: هر کدام از ورزشکارانی که در مسابقات جام رمضان شرکت کردند می‌توانستند در دو رشته ثبت‌نام کنند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.

*60 ورزشکار در جشنواره جام رمضان با یکدیگر به رقابت پرداختند/ اهدای حکم قهرمانی به برندگان برتر مسابقات جام رمضان

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و پهلوانی شهرستان گرگان از حضور 60 ورزشکار در جشنواره جام رمضان خبر داد و ابراز کرد: قریب به 60 ورزشکار در جشنواره جام رمضان شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند که شب گذشته این مسابقات انجام شد و این مسبقات امشب نیز ادامه خواهد داشت.

ملک از اهدای حکم قهرمانی به برندگان جشنواره جام رمضان خبر داد و تصریح کرد: در انتهای جشنواره جام رمضان، حکم قهرمانی به همراه جوایز به برندگان برتر این مسابقات اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه حکم قهرمانی به زورخانه‌ای که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهد تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به زورخانه‌هایی که بیشترین امتیاز و برندگان را داشته باشند حکم قهرمانی به آن زورخانه اعطا خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و پهلوانی شهرستان گرگان بیان کرد: برای ترویج بیشتر و ترغیب به ویژه نسل جدید جوانان و نوجوانان در راستای ورزش اقدامات بیشتری را انجام دهیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار