رئیس کل دادگستری گلستان برنامه های هفته بزرگداشت قوه قضائیه در استان را اعلام کرد.

برنامه های هفته قوه قضائیه در استان گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان24؛ هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان، امروز (30 خرداد) به مناسبت هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته قوه قضائیه، گفت: حضور رئیس کل دادگستری و مدیران دستگاه های وابسته قضایی استان و کارشناسان حقوقی در سامد و پاسخگویی به سوالات مردمی، نشست مسئولان قضایی با اصحاب رسانه، تجدید میثاق با شهیدان و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، حضور کارکنان دستگاه قضایی در نمازجمعه، سخنرانی مسئولان دستگاه قضایی پیش از خطبه های نمازجمعه و برپایی ایستگاه مشاوره حقوقی و معرفی دستاوردهای دستگاه قضایی در مصلی های استان از جمله برنامه های هفته قوه قضائیه در استان است.

 

وی، نشست مشترک مسئولان دستگاه قضایی با جامعه اطلاعاتی سپاه استان، امحاء بیست تن مواد مخدر در استان، ملاقات مردمی مسئولان دستگاه قضایی در مساجد و حسینیه های سراسر استان، دیدار مسئولان دستگاه قضایی با مددجویان زندان های گرگان و گنبد و بررسی مشکلات و درخواست های زندانیان، نشست هم اندیشی مسئولان دستگاه قضایی استان با صاحبان صنایع و بازرگانان و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان را از برنامه های دیگر هفته قوه قضائیه در استان برشمرد.

 

هاشمیان تصریح کرد: راه اندازی و افتتاح سامانه کنترل تردد وکلای دادگستری، اهدای خون کارکنان دستگاه قضایی، همایش سراسری مدیران دستگاه های قضایی با حضور رئیس قوه قضائیه، دیدار مسئولان دستگاه قضایی با رهبر معظم انقلاب، گردهمایی کارکنان دستگاه قضایی استان و مراسم ویژه سالگرد شهادت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر از دیگر برنامه های این هفته است.

 

وی با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در حوزه های قضایی استان، اظهارداشت: در هفته قوه قضائیه، 4 هزار مترمربع به فضای دادگستری های استان اضافه می شود.

 

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: پروژه های دادگستری در شهرستان های گالیکش، گنبد، نمازخانه دادگستری کردکوی، مینودشت، شورای حل اختلاف بندرترکمن و کردکوی است.

 

وی، از کلنگ زنی 9 پروژه با متراژ هر کدام یک هزار و 100 مترمربع در شهرهای آزادشهر و کلاله خبر داد و گفت: همزمان با هفته قوه قضائیه، اتاق وکلای دادگستری در ساختمان شورای حل اختلاف مرکز استان افتتاح می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار