رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آزادشهر در شرق گلستان از تخصیص مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای توسعه و ایجاد زیرساخت های گردشگری این شهرستان خبر داد.

اختصاص 350 میلیون تومان به طرح های گردشگری آزادشهر

به گزارش گلستان24؛ محمد رزاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارکرد: این اعتبارات از محل منابع ملی و استانی برای چهار طرح گردشگری شامل 'پارک زیتون، آبشار لاشو، پارک شبنم و کاخ خوش ییلاق' هزینه می شود.
وی افزود: اعتبار تخصیصی برای پارک زیتون شهر آزادشهر 800 میلیون ریال است که برای انجام عملیات محوطه و کف سازی، سنگ و موزاییک فرش معابر این مجموعه گردشگری در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.
رزاقی اضافه کرد: برای بهسازی و ساماندهی مسیر هفت کیلومتری آبشار لاشو آزادشهر نیز یک میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص و به پیمانکار طرح پرداخت شد.
وی تصریح کرد: برای احداث آبشار مصنوعی در ورودی پارک شنبم شهر نوده خاندوز از مبلغ دو میلیارد ریال اعتبار مصوب هم اینک 500 میلیون ریال تخصیص یافته که در آینده ای نزدیک با انتخاب پیمانکار در اختیار او قرار می گیرد.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آزادشهر همچنین ادامه داد: برای محوطه سازی کاخ خوش ییلاق این شهرستان نیز700 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته که بزودی با انتخاب پیمانکار عملیات محوطه سازی این مکان تاریخی آغاز می شود.
شهرستان آزادشهر با افزون بر 94 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار