رییس کل دادگستری گلستان:

رییس کل دادگستری گلستان قانون تجارت را نیازمند بازنگری درمجلس شورای اسلامی بیان کرد و گفت:عمده مشکلات فعالان اقتصادی به دلیل خلاهای قانونی و کهنه بودن قوانین تجارت است و همین امر دست دستگاه قضایی را برای حمایت از تولیدکنندگان بسته است.

عمده مشکلات فعالان اقتصادی به دلیل خلاهای قانونی و کهنه بودن قوانین تجارت است

به گزارش گلستان24؛براساس اعلام روز سه شنبه دادگستری هادی هاشمیان در جمع فعالان اقتصادی استان گلستان در گرگان؛ قانون تجارت را مصوب سال 1310 بیان کرد و افزود: چند سال قبل قوه قضاییه لوایح قضایی اصلاح این قانون را تدوین و برای تصویب به مجلس شورای اسلامی فرستاد، اما همچنان در نوبت بررسی است.
به گفته وی؛ این درحالی بوده که بخش هایی از قوانین صادرات، واردات، مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند بازنگری و به روز شدن است.
وی اظهارکرد: در شرایط کنونی که فعالان اقتصادی نیازمند حمایت ویژه هستند، نمایندگان بررسی و اصلاح قوانین تجارت را با اولویت در دستور کار قرار دهند.
هاشمیان در ادامه تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری، تلاش برای جلوگیری از صدور حکم توقیف خط تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی و نبر ایجاد محاکم تخصصی اقتصادی را در جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان بیان کرد و گفت: به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان اطمینان می دهیم همه ظرفیت ها و توان دادگستری استان را برای حمایت از آنان به میدان آورده ایم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار