استاندار گلستان گفت: ‌استان گلستان رتبه خوبی در حوزه تولید محصولات کشاورزی دارد و در تجارت خارجی با کشورهای اطراف و منطقه می‌توانیم قدم‌های خوبی برداریم.

لزوم افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان

به گزارش گلستان24؛سید مناف هاشمی ظهر امروز در همایش تجلیل از پرچمداران تبلیغ استان گلستان اظهار داشت: ‌وحدت اقوام در استان گلستان از ثمر تبلیغ شعائر اسلامی است و باید این وحدت نسل به نسل منتقل شود.

وی تصریح کرد : ‌باید مسائل تبلیغ به‌روز شود و با توحه به شرایط جامعه این مهم دنبال شودو این به منزله آن نیست که روحانیون و علمای ما فعالیت‌های دینی و قرآنی خود را باید کنار بگذارند.

استاندار گلستان ادامه داد: ‌استان گلستان رتبه خوبی در حوزه تولید محصولات کشاورزی دارد و در تجارت خارجی با کشورهای اطراف و منطقه می‌توانیم قدم‌های خوبی برداریم.

هاشمی تاکید کرد: امروز در کشور ما در اقوام و مذاهب اشتراک‌های زیادی دارد و می‌توانیم و‌حدت خود را پررنگ‌تر کنیم و روحانیون در این مسیر نقش به‌سزایی دارند.

وی افزود: همه با هم در کشتی ‌بزرگ انقلاب اسلامی نشستیم و باید به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی افتخار کنیم و از آرمان‌های بلند انقلاب صیانت کنیم. جمهوری اسلامی ایران ‌کشوری است که به دنبال انتقال گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا است و انتقال داده‌های فرهنگی و پیام انقلاب به دیگر کشورها هزینه دارد و هزینه آن از طریق اتحاد پرداخت می‌شود .

هاشمی یادآور شد: ‌استان گلستان اگر در بخشی از قسمت‌ها توسعه نیافته باید کمک کنید که توسعه در دیگر قسمت‌های استان رقم بخورد.

استاندار گلستان گفت: ‌باحضور علما قدم‌های بزرگی در استان گلستان برداشته شده و خوشحال هستم به عنوان نماینده عالی دولت در خدمت روحانیون هستم تا مشکلات را از جامعه کمتر کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار