توصیه مدیر جهادکشاورزی گرگان به باغداران:

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گرگان گفت: باغدارانی که در باغ‌های خود درختان سیاه‌ریشه دارند حتما نسبت به مبارزه با بیماری و آفات با مشورت کارشناسان جهادکشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند.

مبارزه با بیماری و آفات در دستور کار باغداران گرگانی قرار گیرد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عباسعلی سلیمانی اظهار کرد: باغدارانی که در باغ‌های خود درختان سیاه‌ریشه دارند حتما برای مبارزه با بیماری و آفات با مشورت کارشناسان جهادکشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند تا محصولات سالمی را به جامعه تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی خوبی که در استان گلستان وجود دارد توصیه ما به کشاورزان این است بعد از بازدید از مزارع گندم خود در راستای مبارزه با بیماری‌ها حتما با مشورت کارشناسان پهنه و یا کارشناسان جهادکشاورزی شهرستان خود اقدامات لازم را انجام دهند و از قارچ‌کش‌هایی که توسط کارشناسان جهادکشاورزی به کشاورزان توصیه می‌شود در راستای از بین بردن آفات و بیماری‌ها استفاده کنند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گرگان در راستای محصول کلزا ابراز کرد: کم کم به فصل برداشت محصول کلزا نزدیک می‌شویم مراکز خرید در شهرستان‌ها تعیین شدند و آمادگی لازم برای خرید محصولات کشاورزی در شهرستان گرگان مهیا است.

سلیمانی درخصوص باغدارانی که درختان سیاه ریشه دارند، خاطرنشان کرد: باغدارانی که در باغ‌های خود درختان سیاه‌ریشه دارند حتما برای مبارزه با بیماری و آفات با مشورت کارشناسان جهادکشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند تا محصولات سالمی را به جامعه تحویل دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار