استاندار گلستان گفت: هتل ورزش این استان تا پایان امسال احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری هتل ورزش گلستان تا پایان سال جاری

به گزارش گلستان24؛سیدمناف هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 40 پروژه ورزشی در استان گلستان وجود دارد که می توانست در سال‌های گذشته اجرای آن‌ها شروع و یا به اتمام برسد.

وی افزود: در حال حاضر 20 پروژه ورزشی به مناقصه گذاشته شده و اقدامات دیگر برای اجرای آنها در دست پیگیری است.

استاندار با بیان اینکه ورزش می تواند زمینه ساز افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه باشد، خاطرنشان کرد: تا پایان امسال 7 برنامه ورزشی برای شادابی اجتماعی در استان پیش‌بینی شده که در قالب بین المللی و ملی برگزار می‌شود که مسابقات وشوو جام پارس در همین راستا برگزار شد.

وی یکی از پروژه های مهم ورزشی در استان را که سال ها ناتمام باقی مانده است را هتل ورزش برشمرد و گفت: این پروژه در زمین 700 متری آغاز شد اما تأمین اعتبار آن صورت نگرفته بود. با پیگیری‌هایی که داشتیم امیدواریم این پروژه پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

هاشمی در ادامه به موضوع اشتغال جوانان اشاره کرد و افزود: هیچ موضوعی مهم‌تر و اولویت‌دارتر از اشتغال جوانان نیست و باید موانع موجود را برطرف کنیم.

وی بیان داشت: باید در رفع موانع تولید، گردشگری، اشتغال روستایی، رونق بخش صنعت، معدن و تجارت کارهای زیادی انجام دهیم تا بتوانیم موضوع اشتغال را نهایی کنیم.

استاندار با بیان اینکه 10 درصد اعتبارات اشتغالزایی تاکنون به استان اختصاص یافته است، گفت: 162 میلیارد تومان تسهیلات در استان جذب شده و توسط بانک‌های عامل در حال توزیع بین متقاضیان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار