با دستور وزیر کار و رفاه اجتماعی صورت می گیرد؛

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: روز پنج شنبه وزیر تعاون, کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان و گنبدکاووس سفر کرد و قول تجهیز زمین فوتبال مجموعه ورزشی کارگران به چمن مصنوعی را داد.

تجهیز مجموعه ورزشی کارگران گنبد

به گزارش گلستان24؛قرجه طیار صبح امروز در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس اظهار داشت: در 10 � تا 12 روز گذشته, 3 وزیر کشور, وزیر تعاون, کار و رفاه اجتماعی, وزیر راه و شهر سازی به استان گلستان, به ویژه گنبدکاووس سفر کردند و این نشان از توجه ویژه دولت و نظام جمهوری اسلامی به این استان و شهرستان استد.

وی افزود: در سفر روز پنجشنبه وزیر تعاون, کار و رفاه اجتماعی به گنبدکاووس و بازدید از مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان, نیازهای این مجموعه ورزشی مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و وی قول تجهیز این مجموعه به چمن مصنوعی زمین فوتبال با تخصیص اعتبار یک میلیارد تومان را دادند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی به مساحت 3 هکتار و با اعتبار 100 میلیون تومان در 11 اردیبهشت ماه سال جاری ,به مناسبت روز کارگر به بهره‌برداری رسید.

طیار تاکید کرد: از اعتبار هزینه شده 100 میلیون تومان در این مجموعه ورزشی, مبلغ 70 میلیون تومان توسط خیرین هزینه شده است.

وی یادآور شد: این مجموعه ورزشی دارای سالن چند منظوره شامل والیبال داخل سالن, فوتسال, والیبال و فوتبال ساحلی و جایگاهی برای احداث استخر است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: این مجموعه ورزشی نیاز به چمن مصنوعی در زمین فوتبال با اعتبار یک میلیارد تومان و استخر 2 میلیارد تومان دارد, که اعتبار تجهیز چمن مصنوعی زمین فوتبال آن را وزیر تعاون, کار و رفاه اجتماعی تخصیص دادند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار