مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: سطح دستمزد کارگران در استان گلستان نسبت به تورم خیلی پایین است.

سطح دستمزد کارگران گلستان کمتر از تورم است

به گزارش گلستان24، امرالله عباسی بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی مدیران کل و روسای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز فنی و حرفه‎ای شهرستان گرگان اظهار کرد: سال گذشته اقدامات اساسی در استان به کمک شورای هماهنگی انجام دادیم که می‎توان به میزبانی کمیسیون مجلس شورای اسلامی در گلستان اشاره کرد.

وی در خصوص توزیع سبد حمایت غذایی در گلستان تصریح کرد: وقتی توزیع سبد کالا به ما واگذار شد شرایط خوبی نداشت و با حساسیت‎زایی که ایجاد شد خوشبختانه به خوبی این امر در گلستان محقق شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به سطح دستمزد کارگران در استان گلستان اشاره کرد و افزود: سطح دستمزد کارگران در استان گلستان نسبت به تورم خیلی پایین است.

عباسی بیان داشت: یک شورای هماهنگی خوبی در استان گلستان داریم و این موضوع در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان به خوبی مشخص شد.

وی  ابراز داشت: شرایط در پایان سال 1392 به گونه‎ای بود که میزان نرخ بیکاری در استان گلستان 5.8 درصد اعلام شده بود و با توجه به آن که  وضعیت اشتغال در جامعه خوب نبود و جامعه این آمار را قبول نداشت و لذا بازنگری  و تحقیق میدانی در میزان اشتغال استان  انجام شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان داشت: بر اساس این بازنگری نرخ بیکاری در سال 1392، 13.8 درصد اعلام شد و با تلاش جمعی و  همدلی و همزبانی بین جامعه کارگری و کارفرمایی توانستیم در پایان سال و بهار امسال نرخ بیکاری را به 12.8 درصد برسانیم.

عباسی در خصوص تغییر برنامه‎های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز دوم سفر خود به استان گلستان یادآور شد: در برنامه‎های سفر وزیر به نظم توجه داشتیم تا به هیچ وجه نشست همکاران عقب نیفتد اما یک شرایط غیر منتظره پیش آمده بود و می‎بایست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‎کرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار