دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در بازدید میدانی از محور کوهستانی توسکستان درمرز استان‌های گلستان و سمنان دستورات لازم جهت افزایش ایمنی این جاده را صادر کرد.

دادستان گلستان جهت افزایش ایمنی جاده توسکستان دستور داد

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام و المسلمین سید رضا سید حسینی در راستای حفظ حقوق عامه در بازدید میدانی از محور کوهستانی توسکستان واقع در مرز استان‌های گلستان و سمنان دستورات لازم جهت افزایش ایمنی این جاده را صادر کرد.


در این بازدید که به منظور بررسی نواقص احتمالی و بازدید از امکانات امداد و نجات موجود در این جاده پرتردد و پرحادثه برگزار شد، نماینده معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان گلستان، رئیس اداره عملیات پلیس راهوراستان گلستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرگان، رئیس جمعیت هلال احمر استان و رئیس اورژانس ۱۱۵ استان حضور داشتند و تصمیمات متعددی در خصوص افزایش ایمنی مسیر و کاهش تلفات و خسارات اتخاذ شد.

از جمله مهمترین این تصمیمات می‌توان به پیگیری جهت ایجاد پوشش تلفن همراه در کل مسیر، نصب دوربین‌های امنیتی، پیگیری جهت ارتقای مسیر از راه روستایی به راه اصلی، افزایش تابلو‌های هشداردهنده و نصب آینه سر پیچ‌ها و اصلاح گاردریل‌های آسیب دیده و ایجاد دیواره بتونی و خاکریزی حاشیه جاده و ... اشاره کرد که در صورت اجرایی شدن می‌تواند نقش به سزایی در افزایش ایمنی جاده داشته باشد.

/میزان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار