استاندار گلستان در کارگروه تنظیم بازار،گفت: گشتی های نظارتی جهت تنظیم بازار تشکیل و از بازرس افتخاری در جهت اجرای این مسئله استفاده شود.

بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی به علت عدم مدیریت صحیح بر بازار است/آیا از خود مردم جهت تنظیم بازار استفاده می شود

به گزارش گلستان24؛ مشکلات اقتصادی از دیرباز یکی از بزرگترین و پر چالش ترین دغدغه مردم و مسئولان کشور بوده است که تاکنون باگذشت چهل سال از طول انقلاب اسلامی به علت مشکلات عدیده و تحریم های همه جانبه و ظالمانه کشورهای غربی و همینطور وجود ناهماهنگی ها و عدم مدیریت در برخی از  دستگاه ها این مشکل حل نشده است.

دشمان ایران اسلامی از گذشته با جنگ های سخت برای مقابله با کشور ایران برآمده اند ودر حال حاضر با جنگ نرم و جنگ اقتصادی درصدد این هتنسد تا که نظام را از درون استحاله و مردم را علیه نظام کشور تحریک کند  که مسائل اقتصادی مردم نیز یکی از برنامه هایی است که دشمنان قصد دارند با سوء استفاده از آن به اهداف خود برسند.

در چند مدت  اخیر نیز آشوب‌هایی توسط منافقین و ضد انقلاب و تحریک برخی از جوانان به علت مشکلات اقتصادی در کشور به وجود آمد که باعث شد تا مشکلات اجتماعی و سیاسی  نیز علاوه بر مشکل اقتصادی برای کشور ایجاد شود.

تحریم ها و مشکلات خارجی از سوی دشمنان و کشورهای خارجی علیه کشور ایران ایجاد شده است،  که این مسئله تنها باعث ایجاد بخشی از مشکلات اقتصاد کشور بوده است و می توان گفت نا مدیریتی ها و عدم نظارت صحیح بر بازار  قسمتی بزرگ از مشکلات اقتصادی کشور را تشکیل داده است.

عده ی معدودی از افراد که بازار را در دست خود دارند و همیشه سعی در آن دارند تا قانون را دور بزنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند برای سود و منفعت خود خون مردم را به شیشه کردند و موجب شدند تا یک شبه سرمایه خودشان را چند برابر و سفره‌های مردم را کوچکتر از گذشته بکند

اگر ما اعتراضاتی مسالمت آمیز از سوی مردم در بخش از نقاط کشور می‌بینیم تنها به همین خاطر است و مردم خواهان این هستند تا مسئولین به وظایف شان به درستی عمل کنند و نگذارند عده‌ای سودجو از آشفته بازار این روزها سو استفاده کنند و در بازار ها تنش ایجاد کند.

استاندار گلستان نیز به عنوان یکی از مسئولین بلندپایه که مدیریت این استان شمالی را برعهده دارد بارها بر ضرورت مبارزه با اینگونه مفاسد اقتصادی تاکید کرده است که ما امیدواریم استاندار  گلستان این امر را تا پایان به صورت جدی پیگیری کند.

سید مناف هاشمی استاندار گلستان در کارگروه تنظیم بازار استان از مسئولین نظارتی خواسته است تا گشتهای ویژه نظارت بر قیمت‌ها  تشکیل شود و حتی از  بازارسان افتخاری جهت  اجرای این موضوع استفاده شود.

اگر این  دستور استاندار گلستان پیگیری شود و از بازرسان افتخاری از بدنه مردم جهت تنظیم بازار و برگشت ثبات به بازار استان استفاده شود بدون شک بازار استان روزهای بهتری را نسبت به حال خواهد دید چرا که  بدنه مردم خواهان ایجاد ثبات در بازار هستند و اگر خودشان جهت نظارت بر بازار انتخاب شوند به دلیل اینکه از لحاظ کاری و یا مالی به هیچ دستگاهی متصل نمی باشد راحت تر می تواند خارج از چارچوب های اداری و راحت‌تر بر بازار نظارت کنند.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار