طی مراسمی از 15 کارمند نمونه دادگستری استان گلستان و دو تن از بانوان فعال در زمینه عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد.

کارمندان نمونه دادگستری استان تجلیل شدند

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان امروز در مراسم طلایه داران عفاف و حجاب گفت: اگر امروز می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید در همه زمینه ها عفت را رعایت کنیم.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی با تاکید بر این که عفاف و حجاب مکمل هم هستند، افزود: انسان عفیف حتما در پوشش هم عفت را نشان خواهد داد.

این مقام قضایی با بیان این که انتخاب الگوی مناسب لازمه پیشرفت و ترقی در زندگی دنیوی و اخروی هر فرد است، ادامه داد: تقلید درست یکی از ویژگی های انسان های خلاق است و کسانی که با تقلید به بیراهه می روند افرادی هستند که الگوی نادرستی انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به آیات قرآن برای معرفی الگوهای درست به بانوان گفت: قرآن، آسیه همسر فرعون و حضرت مریم علیها سلام را به عنوان بانوان شاخص و الگو معرفی می کند که با انتخاب مسیر درست با وجود مشکلات و بسترهای نامناسبی که در زمان زندگی آنان وجود داشت ، سلامت نفس و روح خود را از گزند حفظ کردند.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی با بیان این که عمر انسان محدود است و تجربه همه راهکارها برای پیدا کردن مسیر درست و راه سعادت میسر نیست، افزود: باید از تجربه گذشتگان استفاده کنیم و قرآن به همین منظور این زنان و سرنوشت آن ها را یادآوری می کند تا ما بسته به انتخاب و مسیری که قصد داریم در زندگی طی کنیم الگوی خود را برگزینیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار