فرمانده سپاه نینوا:

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با ابراز گلایه از وضعیت در برخی دستگاه های اجرائی استان در موضوع عفاف و حجاب گفت: متاسفانه در برخی دستگاه‎های اجرائی استان گلستان عزم لازم برای حفظ عفت سازمانی وجود ندارد.

برخی دستگاه‎های اجرایی گلستان عزم لازم برای حفظ عفت سازمانی را ندارند

به گزارش گلستان24، سردار رحمت الله صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب یکی از موضوعات مبتنی بر آموزه‌های دینی ماست و انقلاب اسلامی مظهر تحقق آموزه‌های دینی است و نظام جمهوری اسلامی به عنوان مجری قوانین اساسی و تحقق این قوانین است.

وی افزود: موضوع عفاف و حجاب یکی از موضوعات اصلی در عرصه مسائل فرهنگی و اجتماعی عمومی و اختصاصی ماست و براساس آموزه‎های دینی، قوانین جمهوری اسلامی و نظامات فرهنگی و سبک زندگی اسلامی، رعایت عفاف و حجاب را داریم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: همه این مسائل در اسناد بالادستی و چارچوب انقلاب اسلامی آمده و در برخی مواقع علت عدم تحقق آن اقدامان دشمنان ماست که در چارچوب تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و یک ولنگاری فرهنگی است که مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع و مبارزه با آن تاکید داشته است.

سردار صادقی گفت: همه تلاش دمشنان در حوزه عفاف و حجاب، درهم ریختگی عفت و حیای جامعه و ترویج بی‌حیائی و بی‌حجابی است و در مجموع تقابل استکبار و جمهوری اسلامی مبتنی بر موضوع عفاف و حجاب است.

وی افزود: این محصول دشمن برای از بین بردن همه عرصه های عفاف و حجاب ماست و تقابل جدی در این عرصه وجود دارد که همه مسئولان فرهنگی ما در بخش های مختلف مانند شورای فرهنگی عمومی، حوزه های علمیه، نخبگان و غیره وظایف سنگینی برعهده دارند و باید به صورت علمی و با شناخت و حساسیت در این عرصه وارد شوند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: اگر بناست که در این عرصه وارد شویم در ابتدا متاسفانه وضعیت در برخی دستگاه‎های اجرایی زیبنده جمهوری اسلامی نیست و عرم و اراده عمومی و جمعری در بین برخی از مدیران دستگاه‌های اجرائی در این عرصه وجود ندارد.

سردار صادقی گفت: ما باید الگوهای مبتنی بر آموزه‌های دینی را در جامعه تعمیم داده و این موضوعات را دنبال کنیم چرا که عرصه تهاجمات فرهنگی برای ترویج بی‌عفتی در جامعه تمامی ندارد و دشمن فروپاشی نسل انقلاب را نشانه گرفته است.

وی افزود: ما در سطح جامعه در بسیج جامعه زنان، بسیج محلات و یا بسیج اقشار مختلف در عرصه‌های مختلفی در طول سال فعالیت دارند و بدون اغراق هیچ دستگاهی به اندازه بسیج در این حوزه برنامه ندارد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: این هفته فرصتی برای پرداختن به موضوع عفاف و حجاب در جامعه است و ما در بسیج کارمندان، بسیج اقشار و اصناف، حوزه ادارات، کارخانجات و غیره همواره یکی از موضوعاتی که توجه و تمرکز داریم موضوع عفاف و حجاب است.

سردار صادقی با ابراز گلایه از وضعیت در برخی دستگاه های اجرائی استان در موضوع عفاف و حجاب گفت: متاسفانه در برخی دستگاه‎های اجرائی استان گلستان عزم لازم برای حفظ عفت سازمانی وجود ندارد و انتظار ما این است که مسئولان و مدیران دستگاه‌ها این موضوعات را محکم‌تر دنبال کرده و عفت و حیای دستگاه را حفظ کنند.

طرح تذکر لسانی امسال در همه شهرهای استان گلستان اجرا می‌شود

وی افزود: اعتقاد داریم که در این بحث موضوع تذکر لسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و در 2 سال گذشته این طرح با همکاری نیروهای متدین و مومن و ناجا و دستگاه قضائی در شهر گرگان مرکز استان گلستان آغاز شده و باید در دستگاه‌های اجرائی استان نیز این همکاری به وجود آید تا از بخشی از بی‎عفتی‎های سازمان یافته و گستاخانه جلوگیری شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: امسال نیز این طرح تذکر لسانی در همه شهرستان‌های استان گلستان اجرائی شده و مقدمات اجرای آن در شهرستان علی آبادکتول مهیا شده است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید این موضوعات پیگیری شود.

سردار صادقی با اشاره به اهمست موضوع عفاف و حجاب و مسئول بودن همه دستگاه های اجرائی در این زمینه افزود: در موضوع عفاف و حجاب همه ما، متعهدین، مسئولان، نخبگان و دستگاه های اجرائی مسئولیت دارند که متاسفانه همه در بخش های مختلف کوتاهی میکنند و با اینکه علت عامل بسیاری از بی بندوباری‎ها مانند لباس‎های توزیع شده در بازار، مشکلات موجود در ادارات و یا اصناف مشخص است اما متاسفانه در این زمینه‎ها کوتاهی می‎شود.

وی افزود: متاسفانه یکی از قرارگاه های مختل همین موضوعات است و مشکل اساسی در این زمینه این است که باید همه بخش‌های این قرارگاه پای کار بیایند و این عزم، اراده و مطالبه‌گری در رسانه‌ها و بین مردم به وجود بیاید تا شاهد این مسائل نباشیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهار کرد: چرا این مسائل و مشکلات در بین نیروهای بسیجی و حوزه های ما با اینکه 50 درصد نیروهای ما بانوان هستند، وجود ندارد؟ چون این عزم و اراده سازمانی وجود دارد که این مسائل پیش نیاید و عفت سازمانی حفظ شود.

سردار صادقی با اشاره به وضعیت فضای مجازی گفت: متاسفانه روح حاکم بر فضای مجازی برهنگی در سطح جامعه است و تمرکز فعالیت های دشمن در فضای مجازی نوجوانان و جوانان ماست و اگر این عزم مقابله وجود داشته باشد این موضوعات در فضای مجازی تحقق نمی‌یابد.

وی افزود: متاسفانه اکنون فضای مجازی تقویت‎کننده بی‎عفتی و بی‎حجابی است و باید اقدامات فرهنگی دستگاه های اجرائی در فضای مجازی ادامه یابد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار