درحال حاضر، تلاش برای تسریع در روند خدمات رسانی وگازرسانی به روستاهای واجد شرایط گازرسانی استان گلستان، از اولویت‌های مهم شرکت گاز این استان است.

تسریع در روند گازرسانی به روستاهای شرایط گازرسانی؛ اولویت مهم شرکت گاز استان گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد رحیم رحیمی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در دیار با تربتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای گرگان وآق قلا ضمن خوش آمدگویی،گزارش مبسوطی از روند فعالیت های شرکت در زمینه گازرسانی و خدمات رسانی در استان و حوزه انتخابی شهرستان‌های گرگان و آق قلا ارائه کرد و خواهان ادامه روند همکاری در راستای توسعه گازرسانی شد. 
وی افزود: درحال حاضر از برنامه های مهم ما تلاش برای تسریع در روند خدمات رسانی وگازرسانی به روستاهایی است که شرایط گازرسانی را دارند تا هر چه زودتر روستاهای مورد نظر را از نعمت گاز طبیعی بهره مند ساخته و خدمات خود را توسعه دهیم. 
وی افزود: قطعا حمایت های بی شائبه و همیشگی نمایندگان مجلس در این امر می تواند گره گشای مسائل و مشکلات موجود بوده و نقش بسزایی در زمینه تسریع در توسعه گازرسانی در سطع استان بهمراه داشته باشد.
در ادامه، تربتی نژاد با تقدیر از زحمات و تلاش های مجموعه کارکنان گاز گلستان بویژه در زمینه توسعه گازرسانی و خدمات رسانی درشهرستان های گرگان وآق قلا که رونق اقتصادی را بهمراه داشته، آمادگی خود را جهت هرگونه مساعدت با شرکت گاز به منظور مرتفع کردن مشکلات موجود در روند اجرای پروژه ها و پیگیری موارد خواسته شده اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار